Köper aldrig kvällstidning och kommer således inte att göra det idag heller.
/LO
Försvunnen Engla!
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
-
ilindstrom
Men inte idag
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
kiki, jag är också en kvällstidningsläsare i perioder. Jag känner mig så dubbel - å ena sidan vill jag inte bidra till sensationsjournalistiken men å andra sidan vill jag veta ALLT. Eftersom jag inte fattar hur man kan göra så här horribla saker så vill jag försöka förstå, göra min egen förklaringsmodell.
Men idag blir det ingen tidning eftersom Karina bett oss om att avstå. Jag hoppas hennes önskan får genomslag så hennes budskap går fram - att brottsoffer också behöver värnas även om de inte alltid är så starka som Karina och protesterar aktivt.
Karina har ju redan läst alla protokoll och är väl insatt i åtalet men Sol och alla Englas vänner, ja alla Sveriges barn!, kan ju få slippa detaljerna.
Kram på er! Jannika
Men idag blir det ingen tidning eftersom Karina bett oss om att avstå. Jag hoppas hennes önskan får genomslag så hennes budskap går fram - att brottsoffer också behöver värnas även om de inte alltid är så starka som Karina och protesterar aktivt.
Karina har ju redan läst alla protokoll och är väl insatt i åtalet men Sol och alla Englas vänner, ja alla Sveriges barn!, kan ju få slippa detaljerna.
Kram på er! Jannika
Hejsan!
Oj det var många tårar som föll när jag började läsa den här sidan.
Visste ju redan hur slutet var men det var så fruktansvärt hemskt att få läsa och komma så nära.
Bor i grannlandet men visst fick vi oxå mail om att tända ljus så även här på andra sidan östersjön brann det ljus den kvällen.
Skickar kramar till er alla som hjälpt den här familjen i deras stora sorg
Kram
Oj det var många tårar som föll när jag började läsa den här sidan.
Visste ju redan hur slutet var men det var så fruktansvärt hemskt att få läsa och komma så nära.
Bor i grannlandet men visst fick vi oxå mail om att tända ljus så även här på andra sidan östersjön brann det ljus den kvällen.
Skickar kramar till er alla som hjälpt den här familjen i deras stora sorg
Kram
stolt mamma till en dotter
född mars -03 och 2 pojkar 
födda juli -07