Varför?

Medlemmarnas egna undersökningar
Skriv svar

Vilket ?r det viktigaste sk?let till att du har genomf?rt "sova-hela-natten-kuren" ?

F?r att barnet mitt ska somna sj?lv inf?r natten.
4
7%
F?r att barnet mitt skall sova hela natten igenom.
14
23%
F?r att barnet mitt skall sova b?ttre p? dagarna.
0
Inga röster
F?r att f? b?ttre rutiner ?verhuvudtaget.
6
10%
Alla ovanst?ende punkter har varit viktiga sk?l.
36
60%
 
Antal röster: 60

HelBoB
Inlägg: 122
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 22:53
Ort: V?rmd?, Stockholm
Kontakt:

Varför?

Inlägg av HelBoB »

Jag testar väl att göra en "poll"... Hoppas någon svarar .
Det verkar som om man måste skriva ett meddelande för att kunna lägga in en poll...

/Helena
Mamma till lilla damen Veronica 2002-03-29 och
lillfr?ken Rebecka 2004-06-05

B?rjade kuren p? minstingen den 6/12!!!
Gäst

Mitt viktigaste skäl

Inlägg av Gäst »

är nog i sammanfattning - för att hela familjen ska fungera och vara glada och utsövda. :D
HelBoB
Inlägg: 122
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 22:53
Ort: V?rmd?, Stockholm
Kontakt:

Inlägg av HelBoB »

Hmm, svaren förvånar mig lite. JAg är mest intresserad av att få min dotter att somna själv inför natten, men dete verkar inte som om någon annan haft problem med det (eller behov?)...

/Helena
Mamma till lilla damen Veronica 2002-03-29 och
lillfr?ken Rebecka 2004-06-05

B?rjade kuren p? minstingen den 6/12!!!
liw
Inlägg: 941
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 09:47
Ort: Uppsala
Kontakt:

Inlägg av liw »

Jo jag tror nog att vi alla har velat att våra små ska somna själva, men det har (åtminstonde för mig) bara varit ett av alla skäl. :D
Linda
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
anna
Inlägg: 4527
Blev medlem: tor 25 nov 2004, 14:23
Ort: Ulricehamn
Kontakt:

Inlägg av anna »

Hej!
Somna själv, och sedan sova hela natten var väl de viktigaste sakerna för mig. Men eftersom det fanns ett ihopklumpat alternativ längst ner, tog jag det. Det var viktiga punkter allihop!

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03. Driver eget grossistföretag hemifrån huset.
Fido
Inlägg: 28
Blev medlem: lör 11 dec 2004, 01:25

Inlägg av Fido »

Även innan jag överhuvudtaget visste att AW och barnaboken fanns så har jag tyckt att det är viktigt att barn i lugn och ro kan ligga i sin säng och mysa innan de sommnar. Det finns alltför många barn som får kämpa i tv-soffan tills de slocknar av utmattning, bärs till sina sängar , vaknar till och blir oroliga och måste söka rätt på mamma och pappa. Så vill väl ingen människa behöva ha det?? Så att sommna själv är nog den viktigaste punkten, för funkar den så funkar det andra av sig självt...Men jag valde ändå det ihopklumpade alternativet när jag röstade.
Skriv svar

Återgå till "Polls"