Startade en tråd men var kanske inte tydlig med hjälpbehovet... så försöker igen.
Drog ut till landet för att kura 6-mån lille gosse som sovit bra, men inte fullt 15 timmar. Dessutom velat ha nattmål.
Han ska sova 20-8. Första, andra natten förlöpte som SHN förutspått. Dessvärre utan att han någon gång uppskattat tillrättaläggandet. Han är van vid sidobuff som jag använt mig av ett tag och alltid lämnat honom precis innan insomning så han är van!
Nu till problemet med dagslurarna. Igår andra dygnet fick han toknoja efter att ha blivit tillrättalagd o fått besked. Jag tog till en KRIS- buff och han blev lugn.
Idag tredje dygnet fick hanåterigen sammanbrott men i sängen tredje luren. Han lyssnade på ramsan men gick igång igen vid beskedet... Känns som tre steg tillbaka. Vi försökte tima tillslut så att han skulle få komma upp glad men det var svårt! han var verkligen inte glad och snyftade. Fasiken vad det känns fel nu!
behöver lite vägledning för att hitta åter till Attityden!!!
HJÄLP-fjärde natten och arg och förvirrad
-
TorsMamma
- Forumets ordförande
Hej Kossan, eftersom du flyttat detta inlägget till din gamla tråd så ser jag denna som avslutad.
Ps. för att få in signatur med barnets födelsedatum går du högst upp på denna sidan och väljer "profil/signatur" skriv barnets födelsedatum och spara. klart!
Ds.
Ser fram emot att få följa dig i din andra tråd!
Ps. för att få in signatur med barnets födelsedatum går du högst upp på denna sidan och väljer "profil/signatur" skriv barnets födelsedatum och spara. klart!
Ser fram emot att få följa dig i din andra tråd!
Tor 2006
BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån 
FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months.