Ska fundera lite till....
Kram
Därför skulle jag lägga alla tre pojkarnas vila samtidigt. Alla mina barn vilar mitt på dagen. Lillbus i vagn ute och mellan- och storbus lyssnar på band eller ser på en film. Så jag tror att ni alla tjänar på att ha långluren samtidigt och då får Leo möjlighet att sova ostörd. Vad tror du om det?Blir så arg på att Leo sover så dåligt på em, det är typ bara 1 gång han sovit som han ska??? Nu vaknade han efter en halvtimme igen så ligger han och skriker i 45 min, så kan vi ju inte ha det Sen är han så trött på em, så det blir nästan för tufft, supergnällig och jättetrött Vad ska man göra, han är så lättväckt på em. Inte så lätt när man har 2 barn till som vill leka och för liv!
Japp, det menar jag. Här hemma hjälps vi åt med disken och plockar undan en stund efteråt. Efter det kanske ni kan ha någon annan livsviktig uppgift att slutföra innan det är dags att gå och sova.Menar du att båda ska sova från 12.30-14? Vet inte vad man ska göra direkt efter lunch? Det känns så naturligt att det är vilostund då? Onödigt att köra igng någon lek liksom?
Tänk efter om det är så du vill ha det. Och känns det okej så kör på. Bestäm bara först hur du ska göra på eftermiddagen med Leo.Men ska jag bara köra på med Nya shemat nu som om ingenting har hänt Förstår om det tar lite tid att anamma, men det borde väl inte ta allt för lång tid
Ärsch, du kan ju inte vara perfekt jämt. Fokusera istället på allt bra du gjort med pojkarna idag.Idag fick jag ångest för att jag blev sur på Noah när han bankade med klossar så Leo vaknade Inte hans fel ju