Fantastiska SHN-kur!!

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Charlott

Fantastiska SHN-kur!!

Inlägg av Charlott »

:lol: :lol: Vill bara säga hurra för den fantastiska SHN-kuren! :lol: :lol:

:heart: Och tack alla vänliga föräldrar här på forumet som är till sådan hjälp när man känner sig förvirrad! :heart:

Numera har vi två små älsklingar som sover sött i samma rum hela natten lång :sleep:
Lite gnäll vid läggning fortfarande från lilla "nybörjaren", men storasyster har verkligen varit en klippa trots att lillasyster skriker lite. Allt sitter inte som berget ännu; lite strul med daglurar emellanåt och lilla loppan envisas fortfarande med att vända till rygg och bli jättearg då och då (vi löser det med att genast gå in och vända tillbaka när det händer, funkar ok).

Att ha båda syskonen sovandes i samma rum hela natten var vårt mål, men jag måste erkänna att en del av mig var väldigt tveksam till att vi skulle lyckas :oops:
Det har varit en jobbig resa, men lönen för mödan är fantastisk!

En del mornar är underbara då vi antingen får väcka eller, kanske ännu mysigare, hör dem ligga och småjollra/prata med varandra en kvart före Godmorron :heart:
Så att lägga sina små telingar i samma rum är nog otroligt tryggt och bra tror jag!

:lol: Nu ska jag genast gå till Gästboken och skriva stort TACK och KRAM till Anna Wahlgren, berätta om denna fantastiska hemsida för alla jag känner plus sätta in en slant till Skrammelbössan! :lol:

Charlott - en ganska mallig mamma!
JH

Inlägg av JH »

Vad duktiga ni har varit! :thumbsup:

Heja er!! :D
Jenny, mamma till
Elsa :heart: 25 juli 2004 - SHN-kur vid 4 månader
Siri :heart: 18 april 2007 - SM från start
Bilder på Elsa och Siri!
Sagomamma
Kontakt:

Inlägg av Sagomamma »

Åå vad bra jobbat =D> !!!

Känns tryggt för även mig att veta, eftersom jag också (ibland :roll: ) känner av de där vargarna inför att vår flicka och hennes kommande syskon ska sova i samma rum! :oops:
När man läser sånt här blir det bättre :!:
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"