Hälsningar från en nöjd mamma och en nöjd lilla!!
Avsteg från schemat
Fungerar fortfarande bra på nätterna. Har inte vaknat en enda natt ännu!
Jag är helt salig och har fått tillbaka mitt glada humör samtidigt med orken! Men ytterligare en fråga om väckarklockan. Jag har satt på den något tidigare nån morgon (typ 5-10 min tidigare) när jag har hört att hon har vaknat för att hon ska förknippa det med morgon. I morse sov hon som en gris när klockan ringde och jag avvaktade lite för att se om hon vaknade av den eller om hon vaknar av att jag kommer in och tänder o ropar godmorgon! Hon bara fortsatte att sova
Hon hörde inte klockan alls! Min fråga är då om jag måste köpa en klocka som låter mer eller om det är så att så länge hon hör den när hon vaknar, även om det är jag som väcker henne, så kommer hon att vänta på att den ringer om det är så att hon vaknar innan. Hoppas jag uttrycker mig något så när tydligt, känner själv att det är lite rörigt!

Mamma till pojke född 050307 och flicka född 070515
-
ilindstrom
Vilken härlig rapport. Visst är livet härligt med de små när både de och man själv är utsövd?
Som svar på din fråga angående väckarklockan så kan du låta det vara som det är. Jag har gjort så att om de inte vaknar av klockan alla gånger så har jag låtit det vara. Fortsätt som du gör. När du känner dig redo får du gärna skriva i den listrade tråden "livet efter kuren" tror jag att den heter.
Njut nu av den lilla och av vårvädert
hälsningar
Ida
Som svar på din fråga angående väckarklockan så kan du låta det vara som det är. Jag har gjort så att om de inte vaknar av klockan alla gånger så har jag låtit det vara. Fortsätt som du gör. När du känner dig redo får du gärna skriva i den listrade tråden "livet efter kuren" tror jag att den heter.
Njut nu av den lilla och av vårvädert
hälsningar
Ida