En orolig och upprörd mor!
hjälp, hon bara skriker!
hjälp, hon bara skriker!
Så är det då den andra natten av shn kuren, min man lägger och han är nu inne och buffar... känns som det håller på i evighet även ikväll.. Hur har det varit för er? Trodde det skulle vara lättare ikväll, igår gallskrek hon i 65 minuter innan hon somnade första gången, kan det verkligen bli lika illa ikväll? Vad gör vi för fel?
trodde inte det skulle vara några gallskrik ikväll...
Hej.
För oss tog det två kvällar.
Vera sov ganska bra innan dess, så jag kan inte säga att vi kurade "på riktigt". Men vi la henne i eget rum, vände till mage och tog bort nappen. Maken hade dessutom burit runt henne rätt mycket när hon skulle sova, dock inte varje kväll.
Hon skrek också mycket de två första kvällarna (som min man tog och jag satt och grät i ett soffhörn).
Några kvällar till gnydde hon lite men sedan har hon somnat lätt varje kväll.
Tänk på att hon protesterar högljutt mot nya saker och frågar om ni verkligen vet vad ni gör. Och det vet ni ju...
Kör vidare, så kommer det gå lysande!
/LO
För oss tog det två kvällar.
Vera sov ganska bra innan dess, så jag kan inte säga att vi kurade "på riktigt". Men vi la henne i eget rum, vände till mage och tog bort nappen. Maken hade dessutom burit runt henne rätt mycket när hon skulle sova, dock inte varje kväll.
Hon skrek också mycket de två första kvällarna (som min man tog och jag satt och grät i ett soffhörn).
Några kvällar till gnydde hon lite men sedan har hon somnat lätt varje kväll.
Tänk på att hon protesterar högljutt mot nya saker och frågar om ni verkligen vet vad ni gör. Och det vet ni ju...
Kör vidare, så kommer det gå lysande!
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
-
Gäst
Tack vad ni är gulliga! Hon har nu somnat (efter 23 låååånga minuter) vet att jag behöver hålla fast vid en självklar attityd men den har svårt att överleva Agnes gallskrik. Har nu i alla fall varit och berömt maken!
Skall komma ihåg alla mina kossor som behöver ses till när det "krisar" nästa gång!
Kram
Mamma mia
Kram
Mamma mia
-
Gäst