Försvunnen Engla!
Tack för rapporten
Om vi vill sätta in ett frivilligt bidrag till letandet vilket konto skall vi sätta in pengarna på?
Tack gulliga ni!
Idag och imorgon finns det många lediga redo att hjälpa till med nya, friska tag så idag stannar jag hemma med mina ungar. Anna har bestämt att de som letat hela veckan ska få en vilodag om letandet fortsätter även nästa vecka. På helgerna är det lättare att få loss folk.
Jag vet inte om Stjärnsunds-barnen behöver okända krisgrupper just nu. Jag tror de behöver lugna människor de känner igen och det finns det där. I Sverige har vi en sån övertro på utifrån kommande hjälp och underskattar ibland de nära relationernas kraft.
Jag tror att Fredrik har ordnat så medierna går ut idag tillsammans med kontonummer och annan information om man vill hjälpa till ekonomiskt. Annars kollar jag det och återkommer.
Tack för tankar, kramar, tända ljus och hejarop. Ni är bäst!
Kram Jannika
Idag och imorgon finns det många lediga redo att hjälpa till med nya, friska tag så idag stannar jag hemma med mina ungar. Anna har bestämt att de som letat hela veckan ska få en vilodag om letandet fortsätter även nästa vecka. På helgerna är det lättare att få loss folk.
Jag vet inte om Stjärnsunds-barnen behöver okända krisgrupper just nu. Jag tror de behöver lugna människor de känner igen och det finns det där. I Sverige har vi en sån övertro på utifrån kommande hjälp och underskattar ibland de nära relationernas kraft.
Jag tror att Fredrik har ordnat så medierna går ut idag tillsammans med kontonummer och annan information om man vill hjälpa till ekonomiskt. Annars kollar jag det och återkommer.
Tack för tankar, kramar, tända ljus och hejarop. Ni är bäst!
Kram Jannika
kopierat från aftonbladet
kram Kristina
Nu kan vi också hjälpa liteKonto för sökandet
Från och med måndag öppnas ”Englas konto” ett bankgiro med nummer 277-3257 där allmänheten kan sätta in pengar som främst ska gå till omkostnader för sökandet – och för att stötta Englas familj.
kram Kristina
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Social delaktighet
Så skönt för er att ha en ledig dag Jannika, pusta ut och ha det riktigt bra. Så gott ni nu kan...
Åh, så bra kiki
! Tack för kontonr!
Massor av styrka och kramar från mig och Viktor!
Åh, så bra kiki
Massor av styrka och kramar från mig och Viktor!
Mamma till Älsklingen
060501 i mitt hjärta. Godbiten
070629 här på jorden och i mitt hjärta. Underbaringen här på jorden och i mitt hjärta
090414
-
mrs.mormor
mrs.mormor här.
Detta är så fruktansvärt, det går ej med ord säga det. Jag var med som frivillig igår, kände bara att jag MÅSTE göra något. Mitt i allt det hemska så fanns det så mycket fint och underbart. Varför skall det till något så fruktansvärt för att ta fram allla härliga, underbara, generösa toppen människor? Vi var någonstans runt 300 människor som hjälpte till, då kan ni tänka er vilken organisation som krävs. Det krävs mat, kaffe osv för att orka. Allt fungerade jätte bra.
Bra att det finns ett konto så vi kan bidraga med en slant. Nu fortsätter vi tända ljus och hoppas.
Engla måste hittas!!!!!!!!!!!!!
Detta är så fruktansvärt, det går ej med ord säga det. Jag var med som frivillig igår, kände bara att jag MÅSTE göra något. Mitt i allt det hemska så fanns det så mycket fint och underbart. Varför skall det till något så fruktansvärt för att ta fram allla härliga, underbara, generösa toppen människor? Vi var någonstans runt 300 människor som hjälpte till, då kan ni tänka er vilken organisation som krävs. Det krävs mat, kaffe osv för att orka. Allt fungerade jätte bra.
Bra att det finns ett konto så vi kan bidraga med en slant. Nu fortsätter vi tända ljus och hoppas.
Engla måste hittas!!!!!!!!!!!!!
mamma till Sophie - 73 och Anna - 74
mormor till Alexander -95, Amanda - 04, Tintin -05
mormor till Alexander -95, Amanda - 04, Tintin -05
Jannika hur mår Du/Ni som letar och hjälper till med allt runtomkring?
Vet inte hur jag ska uttrycka mig men jag tänker varje dag på hur konstigt det är att inte hela världen stannar upp, att molnen kommer och går som de alltid gjort, hur allt ändå kan fortsätta snurra på som "vanligt", fastän Engla saknas...
Jag gör just inte så mycket själv mer än att tända ljus, bidrar med en slant och hoppas, hoppas och hoppas...
Ni som letar och hjälper på andra sätt runtomkring är hjältar
Ni är hoppet.
Styrka till Engla hennes familj och till Er

Marie
Vet inte hur jag ska uttrycka mig men jag tänker varje dag på hur konstigt det är att inte hela världen stannar upp, att molnen kommer och går som de alltid gjort, hur allt ändå kan fortsätta snurra på som "vanligt", fastän Engla saknas...
Jag gör just inte så mycket själv mer än att tända ljus, bidrar med en slant och hoppas, hoppas och hoppas...
Ni som letar och hjälper på andra sätt runtomkring är hjältar
Styrka till Engla hennes familj och till Er
Marie
Mamma till Älsklingen
060501 i mitt hjärta. Godbiten
070629 här på jorden och i mitt hjärta. Underbaringen här på jorden och i mitt hjärta
090414
Gud så fruktansvärt
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06
Social delaktighet
Social delaktighet
-
Filips mamma
Det är en stor sorg för den stackars stackars Engla och hennes familj. En enda fråga kvarstår VARFÖR...
Ett vackert ungt liv är släckt på det mest ohyggliga vis. Stora tårar
trillar ikväll och ljus står på bordet.
Kära Engla
vila i frid du finns i allas våra hjärtan och tankar.
Ett vackert ungt liv är släckt på det mest ohyggliga vis. Stora tårar
Kära Engla
Mamma till Filip född 15/3-07 kurad 10/6-07

-
Fd Medlem
-
blivandemamma
- Rådgivare/advisor