Skriker till han kräks!? Hjälp!
Hej igen!
Nu har det gått ett bra tag sedan jag var inne här på sajten. Har länge tänkt att jag måste skriva och berätta för det går SÅ BRA! Det är som ett mirakel, Sven somnar utan minsta ljud (jo, han kan ligga och prata och sjunga för sig själv) och sover till klockan ringer. Vi har nu även börjat lägga honom inne i spjälsängen på dagen och det funkar lika bra, han sover längre än i vagnen och jag tror att han väntar på klockan även då så vi har infört den efter ca 1,15h. Jag vill gärna skriva och berätta som AW föreslog men jag förstår inte var hon ville att jag skulle skriva, kan du hjälpa mig med det?
Återigen, tusen tusen tack för din hjälp mia! Vad skulle vi gjort utan din hjälp, det hade aldrig gått!
Många kramar från Anna
Nu har det gått ett bra tag sedan jag var inne här på sajten. Har länge tänkt att jag måste skriva och berätta för det går SÅ BRA! Det är som ett mirakel, Sven somnar utan minsta ljud (jo, han kan ligga och prata och sjunga för sig själv) och sover till klockan ringer. Vi har nu även börjat lägga honom inne i spjälsängen på dagen och det funkar lika bra, han sover längre än i vagnen och jag tror att han väntar på klockan även då så vi har infört den efter ca 1,15h. Jag vill gärna skriva och berätta som AW föreslog men jag förstår inte var hon ville att jag skulle skriva, kan du hjälpa mig med det?
Återigen, tusen tusen tack för din hjälp mia! Vad skulle vi gjort utan din hjälp, det hade aldrig gått!
Många kramar från Anna
Men vad ROLIGT att höra ifrån er, och vad glad jag är över Svens sömn - du har varit så superduktig och fixat det så fint
Här är tråden som AW ville ha din "rapport" i, till inspiration för de som ligger i startgroparna till att kura:
http://www.annawahlgren.com/forum/viewtopic.php?t=2010
Kram och en extra kram till Duktige Sven
Mia
Här är tråden som AW ville ha din "rapport" i, till inspiration för de som ligger i startgroparna till att kura:
http://www.annawahlgren.com/forum/viewtopic.php?t=2010
Kram och en extra kram till Duktige Sven
Mia
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
annamamma skrev:Det är som ett mirakel, Sven somnar utan minsta ljud (jo, han kan ligga och prata och sjunga för sig själv) och sover till klockan ringer.
Så här efteråt kan jag ju skvallra att dina första inlägg här i tråden gjorde mig mindre lycklig, och hade inte miar 70 hejdat mig (högst omedvetet) hade jag säkert gått in och grälat och gnällt att "så där FÅR ni bara inte misshandla Sova hela natten-kuren, då FÅR ni inte använda den (eller vad ni nu tror att ni gör)" och bla, bla, bla. Jättesurt
Men så blev det så alldeles underbart bra, precis som det ska vara
Så jag är riktigt, riktigt lycklig, glad och stolt =D>
Och ser fram emot din berättelse. Och skickar massor med pussar på näsan till lille Sovaren, lille sömnnjutaren som fått ett så gott liv tack vare er alla
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022