Nä, nu får jag lite panik!!!
Hade egentligen 7 frågor men fått svar på dem genom att läsa andras trådar, vilket är sååå skönt att göra. Kan lätt bli så att man känner sig som den mest inkompetenta mamman i världen ibland. Känns skönt att veta att andra också känner detsamma även om så definitivt inte är fallet. Är så skönt att känna stödet från alla er mammor
Åter till småpaniken! Läste nu åter till sist i min egen tråd och jag äär trött då det varit mycket runt omkring men har jag fattat helt fel då vi tänkt införa ramsan imorgon natt då vi tar bort 23målet.

Nu när jag läste så fattade jag det som att vi ska använda ramsan först när vi tar bort 04målet??

Eller menade du då att vi inte ska använda den som regelrätt verktyg förrän senare??

Om det nu är så att vi bör vänta till 04målet, kan vi då inte göra som Camilla H som flyttade fram målen hela tiden lite snyggt??
Annars har jag och pappa laddat som bara den nu när hans rum är färdigt och att han ska flytta in i det samtidigt som vi tar bort 23målet och nu så vet jag inte riktigt. Vi har busat massor där inne idag och han gillar det verkligen.

Nätterna har varit lite si och så sedan senaste rapprten. Har givit honom risvälling som nattslurk och så har han inte varit fullt lika sugen vid 23 men dock vid 03 men alltid somnat om så även om lite hjälp behövts så har han sovit och jag väckt honom vid 04. Sparar BMen i frysen till nattmackan tills det blir allvar.

Undrar också vilka mål du införde risvällingen?
Har givit honom innan 2hsovpasset samt som nattslurk hittillls.

Tja, vore det då inte bättre om vi väntade lite tills han är lite över 4 mån och tar bort bägge målen då?
Han har börjat äta mer per dygn men är ingen liten kille som kommer att helt sova över sina mål som det verkat hittills iaf.
Önskar er alla en riktigt glad påsk och att ni får umgås med era nära och kära!!

samt tusen kramar till er kära sovhjälpare och även till alla er andra!!