hur ska man göra då? När jag försökte lägga honom i sängen blir han helt tokig å grinar å skriker å ställer sig upp så fort jag går ut å börjar ramsa...
Sova i sängen på dgrna?
-
Kissemissen
Sova i sängen på dgrna?
Hela kuren har man ju vagnat david. nu när man nån ggn efter kuren ska vara inne under hans sovtid så vill man ju försöka att vänja honom att sova i sängen nån ggn ibland även under sovtiderna. men nu när han är van att bli vagnad är d ju omöjligt att få honom att sova i sängen
hur ska man göra då? När jag försökte lägga honom i sängen blir han helt tokig å grinar å skriker å ställer sig upp så fort jag går ut å börjar ramsa...
Det är enkelt!
Öva bara upp de andra verktygen: solfjäder och buffning, så kommer han att älska att sova i sin säng efter ett tag.
Men försök inte ens innan du känner dig självsäker på tekniken med verktygen: det ska kännas lika självklart som att vagna. Läs på om detta och kör så det ryker.
Men försök inte ens innan du känner dig självsäker på tekniken med verktygen: det ska kännas lika självklart som att vagna. Läs på om detta och kör så det ryker.
Maria - mamma till underhållaren Adrian (juni -04) och professorn Edvin (juni -06). Förstfödde sonen kurad. Yngste sonen standardmodellbebis i Gastsjön -06 och grundaren till verktyget "skogspromenad".