Onda sammandragningar

Tips- och samtalsforum kring havandeskap och förlossning
TorpSara

Inlägg av TorpSara »

Men vad skönt att slippa farhågorna. Och jag längtar också!! :shock: :D
Nancy

Inlägg av Nancy »

Hälsningar och kramar och en extra hälsning till minsta lilla tvillingen som gott kan roffa åt sig lite mer tycker jag :wink:

Bra att de har dig/er under uppsikt :thumbsup:

:heart: Kram från Nancy
Gäst

Inlägg av Gäst »

35 hela veckor.
Och nu är jag less, lite väl tidigt att vara det, med tanke på att det säkert kan dröja veckor än 8)
Jag är så stor och klumpig och trött och ful :shock:
Kan knappt böja mig ner, att få på sig skor, sockar, byxor, allt tar emot.
Hamnar jag nere på golvet för att plocka upp något, blir jag kvar på golvet,

Att sova, har jag slutat med för länge sedan, kissar ungefär varje halvtimme på nätterna, och däremellen har jag sammandragningar som håller mig vaken.

Men annars är det bara bra :lol:
Om man bortser från allt som är så jobbigt :shock: :lol:
Nancy

Inlägg av Nancy »

Men kära sonica, klart att du får vara less :!: Du har gått hela 35 veckor och det med tvillingar :!: När jag var i v.35 tyckte jag att det var jättetungt och då var det ändå "bara" lilla Lucine :heart:

Sista veckorna räknade jag nästan timmar istället för dagar.

Så jag förstår sannerligen om du tycker att det är jobbigt. Och du, man FÅR tycka så hur efterlängtade barnen än är :heart:

Stor kram från Nancy
Gäst

Inlägg av Gäst »

Tänkte bara skriva ett par rader, jag blir mindre och mindre aktiv på forumet,
varför det blivit så vet jag inte :shock:
Men en allmän olust till allt ställer till det med motivationen att sitta vid datorn.

Gräsliga nattliga förvärkar, har jag, jag förstår verkligen inte hur man kan ha sådana förvärkar i månader utan att de gör någon nytta :evil: .
På senaste kontrollen så hade inte ett dugg hännt, det har totalt stannat upp, och det börjar kännas som att jag går hela tiden ut :shock:

Både bra och dåligt, bra om de blir stora och välmående, men så jobbigt för min kropp. Den börjar bli tärd...

Kram på er alla :heart:
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Åh, sonica, jag vet hur frustrerande det känns - nu sist hade jag förvärkar från vecka nitton, tror jag det var, och inbillade mig att jag kanske t o m skulle få föda liiiite tidigare, och slippa gå över... baaahh - inte en millimeter var jag öppen när jag gått två dagar över tiden, så jag fattar fortfarande inte vilken nytta dessa jädra verkar gjorde :evil: !
Och som grädde på moset blev det snitt också :roll:

Uj, det där var ju inte så uppmuntrande, förlåt! Hoppas du slipper gå länge till och vänta, nu får bebbarna ändå ta och komma fram :wink: :!:

Varma kramar :heart: Mia
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

:heart: STOR kram på dig Sonica! :heart:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Skriv svar

Återgå till "Barnaväntan"