Vi har fortfarande "problem" med att plutten vaknar för tidigt. Vi är inne på 8:e dagen (natten) nu och av dessa åtta nätter har han sovit en natt rakt igenom
Hm....överdriver jag kanske
LIKVÄL, som alla andra föräldrar vill ju vi att han skall sova fram till God Morgon eller åtminstone vakna och vara glad fram till marginalkvart som FÖRR!!!!! Jag vet, jag gnäller rejält nu, men jag vill ju SOVA
OK, det kan finnas skäl: en släng av åttamånadersångest samt en förkylning med hosta och rinnande näsa som har suttit i de säkert senaste 4 dagarna. Idag har han varit jättehängig på morgonen, gråtit jättemycket och verkar må allt annat än bra. Kanske har han ont i öronen för han tar sig för öronen en del.
I alla fall, vi avvaktar lite innan nästa sammanbrott infaller
Betr ljuset i rummet så har vi fått till det nu och det är så mörkt det kan bli (dock ej helt mörkt).
Kan tillägga att jag och sambon är lite oense hur vi skall sköta pluttens för tidiga uppvaknande. Sambon vill ta upp mycket tidigare än jag (pga skrik) och jag börjar ge med mig pga brist på ork. Känner mig otroligt omogen och bortskämd att hålla på och ge upp bara för att man har haft det "så här" i en vecka, men det är ju NYTT!!!! Vi har aldrig haft "problem" förr med detta. Då är det lätt att man blir en sur liten "tonåring"
Vi har haft 2 havererade långlurar men det har faktiskt berott på OSS. Vi har rört oss i mycket stökiga miljöer och plutten fixar inte det. Det positiva är att han har klarat av att vara vaken ända fram till God natt TROTS bara en timmes långlur
Oj, oj, oj vad jag svamlar. Behövde väl få skriva av mig....
Kram
Kristin