Nä det kan man nog inte påstå att hon görJag tycker du är jätterolig, jag. Men IG? Jag visste inte ens att Anna delade ut betyg i de olika verktygen?
Kramar Kristina
Nä det kan man nog inte påstå att hon görJag tycker du är jätterolig, jag. Men IG? Jag visste inte ens att Anna delade ut betyg i de olika verktygen?
Jannika skrev: Nu är det väl snart slutspurt för Projektet, eller? Uppdatera! Blir det party? Är vi bjudna? Kommer prinsen bjuda på sju sorter och dansa all night long?
Och när JAG var i Paris så missade jag också typ allt, för maken låg.... just det... MAGSJUKFjällfolket skrev:åh...Paris... När jag var där missade jag typ allt jag ville se för de jag reste med var inte så intresserade
Du menar att jag inte ska ta det här på allvar!Gablex skrev:
Hehe - ni är välkomna till Paris! 40-årsdagen tänkte jag fira med en MEGAstor tårtbit på Café Angelina på Rue de Rivoli, så vi kan väl ses där vid 15-tiden?! Jag lovar att ha en röd nejlika i knapphålet
Jorå, det anar jag. Med Månen i stenbocken hetsar man inte upp sig i onödan direkt. Och har förmåga att se långsiktigt och sätta sina egna känslomässiga behov på vänt länge om de praktiska omständigheterna gör att man inte kan ta hänsyn till dem. På gott och ont naturligtvis, som med allt. Men om de väntar för länge blir de sjuka istället. De är fantastiska att hålla i handen i krissituationer, lugna, sansade med överblick. Bra chefsegenskaper. Och som sambo till dig gissar jag.Gablex skrev:Det blir bara jag & Mr Cool (du aaaaanar inte vad det smeknamnet passar honom!). Storprinsen är inte till sin fördel i storstäder och ärligt talat behöver vi ibland andhämtningspauser. Det låter kanske hemskt, men det är the honest truth.