stoppa pressarna, stoppa pressarna, rapport nr. 3!
Igår var det sambons tur att ta över och jag instruerade honom.
19:00 natti natti och ramsade, så snart han tystnade fick han bekräftelseramsan och 19:10 var det tyst...
20:05 - 20:07 gnyr och "gråter" lite....
22:00 - 22:30 ramsa, men vi tycker han låter konstigt, inget dovt gnöl så vi misstänker ryggläge och det stämmer! För andra gången har han vänt sig, men icke nånsin på dagtid

... procedur igen läggning, solfj, ramsa, bekräftelseramsa....
Sen la vi oss kring 23 och strax efter det vaknade han till lite men vi avvaktade och sambon gav bara en bekräftelseramsa sen...
Sen har jag sovit och inga noteringar finns, men enligt sambon har han bara vaknat vid 04 och kring 05-06 tiden men endast en kort stund och kring 04 var det 10 minuter. Undrar om det verkligen stämmer?
06:60 började han vakna och gnydd, blev bara arg av ramsan så han fick vara och gnydde lite då och då men vi lät han vara tills klockan ringde och vi stormade in med godmorgon. Sötisen hade då vänt sig 180 grader och letat fram sin laban

.... Kan det vara sant att han bara vaknat 2 gånger?

Vågar man hoppas?!?!?!
Vi har dock problem med en sak och det är skrattet före godnattet!
Killen är så glad hela dagarna alltid, skrattar, ler åt allt och alla, väldigt lättroad... Men när det är dags för kvällsprocedur, slurk och skrattet så ser han mest små berusad ut och vill hellre pilla på tex snören i pappas tröja, påminner om tjuren färdinand "jag trivs bättre här, där jag får lukta på blommorna"

.... Både jag och sambon var alldeles andfådda och svettiga igår efter att försökt få honom att skratta... Han verkar vara för trött för skoj....
// skymtar jag målsnöret????? ;-D