Hej!
NU ska det rensas inför julen!!

Jag har en suverän "vagningsvagn" till salu för 500:-. Det är en svart Brio Nova från 2003 och den är i och för sig välanvänd men har ett otroligt skönt "gung" som somnar alla BB-barn

och är perfekt som säng upp till 6 månader ungefär. Den är servad i augusti 2007 och även om den är välanvänd så funkar den bra!

Dessutom har jag en hårdlift till en Babytravel syskonjogger som också kostar 500:-. Hårdliften är i toppskick och det får plats ett Babysense II larm i liften. Tänk bara på att larmet inte funkar vid promenader men det går bra om man använder vagnen som säng i början!

Sedan har vi en IKEA spjälsäng till salu för 350:- inklusive madrass. Sängen heter Gulliver och är vit. Den är köpt 2006 så det är inte den nyare, flashigare modellen utan en hederlig gammal spjälsäng.

Jag har också en AVENT Isis amningspump till salu för 250:-, två amningströjor från BOOB, en långärmad svart i strl L för 200:- och en kortärmad svart för 75:-. Den långärmade är i väldigt fint skick medan den kortärmade har blivit lite urtvättad.

En röd PO.P fleeceoverall i strl 68 som också är i väldigt fint skick finns till salu för 200:-.
Hör gärna av er via mejl så jag inte missar någon!