Vagn, hårdlift, spjälsäng mm

Utrustning, inredning, kläder och prylar
Skriv svar
Tokaungen
Kontakt:

Vagn, hårdlift, spjälsäng mm

Inlägg av Tokaungen »

Hej!

NU ska det rensas inför julen!! :D

:arrow: Jag har en suverän "vagningsvagn" till salu för 500:-. Det är en svart Brio Nova från 2003 och den är i och för sig välanvänd men har ett otroligt skönt "gung" som somnar alla BB-barn :sleep: :D och är perfekt som säng upp till 6 månader ungefär. Den är servad i augusti 2007 och även om den är välanvänd så funkar den bra!

:arrow: Dessutom har jag en hårdlift till en Babytravel syskonjogger som också kostar 500:-. Hårdliften är i toppskick och det får plats ett Babysense II larm i liften. Tänk bara på att larmet inte funkar vid promenader men det går bra om man använder vagnen som säng i början!

:arrow: Sedan har vi en IKEA spjälsäng till salu för 350:- inklusive madrass. Sängen heter Gulliver och är vit. Den är köpt 2006 så det är inte den nyare, flashigare modellen utan en hederlig gammal spjälsäng.

:arrow: Jag har också en AVENT Isis amningspump till salu för 250:-, två amningströjor från BOOB, en långärmad svart i strl L för 200:- och en kortärmad svart för 75:-. Den långärmade är i väldigt fint skick medan den kortärmade har blivit lite urtvättad.

:arrow: En röd PO.P fleeceoverall i strl 68 som också är i väldigt fint skick finns till salu för 200:-.

Hör gärna av er via mejl så jag inte missar någon!
Tokaungen
Selma född juli 2003 :heart:
Ellie född december 2005 :heart:
Gustav född 7 april 2007 :heart:
Tokaungen
Kontakt:

Inlägg av Tokaungen »

Allt är sålt!
Tokaungen
Selma född juli 2003 :heart:
Ellie född december 2005 :heart:
Gustav född 7 april 2007 :heart: