Det enda som fungerar är att sätta han i hoppstolen och där somnar han efter han hoppat en liten stund.Jag vill ej fortsätta så här inför framtiden då han måaste kunna somna på annat vis.Sover gör han på dan 2-3 tim o hela natten.
Att somna på dagen....
Att somna på dagen....
Vet nån något knep man kan göra för att få barnet att somna på dan, jag har provat ligga brevid o " natta " han men han vill bara krypa i väg.
Det enda som fungerar är att sätta han i hoppstolen och där somnar han efter han hoppat en liten stund.Jag vill ej fortsätta så här inför framtiden då han måaste kunna somna på annat vis.Sover gör han på dan 2-3 tim o hela natten.
ciccen
Hej och välkommen
Här finns det fina tips kan jag lova.
Jag tycker du ska börja med att läsa dom låste trådarna överst på Föräldraforum, läs som sova-hela-natten kuren som dessutom är en somna-helt-själv kur. Läs och se om det är något som skulle passa er.
Hur gammal är sonen, har ni några fasta tider för mat & sömn i dagsläget?
Mvh Cecilia
Här finns det fina tips kan jag lova.
Hur gammal är sonen, har ni några fasta tider för mat & sömn i dagsläget?
Mvh Cecilia
Celeste 061208
-
Världens Bästa Barn
Världens Bästa Barn