Jag är sååå stolt över min älskling!!
Sitter här med tårar i ögonen, glädjetårar. Jag har kört på med schemat å motat vargar i alla hörn och vråar. Jag ser verkligen resultat för varje dag. Han tröttnar numera punktligt. En halvtimme innan läggning kommer de 1a tecknen. 15min före lite gny å en hel del ögon gnuggning.
Då byter vi blöja, ev kläder och letar efter snusan. Skrattar tillsammans och sedan vinkar vi till vovven, pappa å de som är hemma. De funkar hur bra som helst.
Nu skulle han sova em från kl16.30.
Vi gjorde oss i ordning och vid 1623 la jag honom på filten vid den varma brasan med sin snutte.Själv gick jag och satte ut hunden på linan, när jag kom tillbaka hade han somnat.
I vardagsrummet bland sina leksaker, med tv och lampor tända.
Han har svarat så himla bra på ramsan, helst dagtid och somnar allt oftare utan frågor! Vi är långt ifrån målet men på mycket god väg.
Men att han skulle somna utan ramsa, var som helst hade jag aldrig väntat mig. När han var liten bebis men absolut inte nu.
Blir alldelens lyrisk när jag tänker på hur boken,kuren (och mamma) kommer att kunna förändra ännu mera när det gäller bla tidiga uppvaka.
Och här finns oxå så mycket annat nyttigt för framtiden...

Jag är såååå glad att jag fann SHN, detta forum ,AnnaW och självklart alla er andra som hjälper oss som söker hjälp. Ta åt er!