Jonas har ju ganska länge sovit 10 timmar på naten för att sen vakna och äta ngn slagt förrätts-frukost. Jag har inte riktigt fixat att ta bort det målet... har inte klarat att upprätthålla rätt attityd kl fem på morgonoen... Har liksom kännt att han "borde" vara hungrig den tiden och med den känslan i bakhuvudet har det inte varit ngn ide att försöka ens. Och det där fem-målet har inte stört mig så där jättemkt heller så det fick liksom vara... men nu vet jag att han kan!
12 timmar natt!
12 timmar natt!
Hej på er allihop! Jag måste bara få berätta
Inatt sov min lilla 12 timmar natt för första gången, helt utan "diskussioner"
(så när som på marginalkvarten nu på morgonen...) Det är helt underbart... jag fick tom vakna av mig själv och ligga och morna mig innan han vaknade
Jonas har ju ganska länge sovit 10 timmar på naten för att sen vakna och äta ngn slagt förrätts-frukost. Jag har inte riktigt fixat att ta bort det målet... har inte klarat att upprätthålla rätt attityd kl fem på morgonoen... Har liksom kännt att han "borde" vara hungrig den tiden och med den känslan i bakhuvudet har det inte varit ngn ide att försöka ens. Och det där fem-målet har inte stört mig så där jättemkt heller så det fick liksom vara... men nu vet jag att han kan!
Linda
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
-
Lotta Sthlm
hej! måste bara få hänga med på din tråd och berätta att jag nu också, äntligen, skippat nattmålet för min lilla tjej!
har tidigare tagit upp min sovande bebbe för att fylla på lite men nu är det slut med det!! och det funkade ju jättebra!! ingen mer väckarklocka som kommer att ringa kl. 2 och både hon och jag kan nu sova ännu bättre om nätterna! yiiihaaa \:D/