Och så härligt skrivet!
Expedition viktväktarna, säsong 2.
-
Lillamolntuss
-
Nancy
-
Lillamolntuss
Ahaaaaaaaaaa! Det förklarar saken...Nancy skrev:Kram från Nancy
(157 cm)
Du kommer ha typ 20 i BMI när du är klar... Själv siktar jag mot ett BMI på 23,5. Hade du haft samma BMI som jag som mål hade du varit i mål för länge sedan, redan vid 58... Hade jag haft samma BMI som du som mål hade jag haft 5 kg till att gå ned.
Hur som helst...
Var på VV idag. Det segar sig nedåt, fast det känns motigt just nu.
-12,9 totalt och alltså 2,9 kvar (eller borde jag göra om det till 7,9? ). 8)
Flicka
maj -04 (kurad jan -05), Pojke
mars-07 (okurad, men standardmodellad)
(Ständig tidsbrist = Korta konstiga meddelanden. Sorry! )
(Ständig tidsbrist = Korta konstiga meddelanden. Sorry! )
-
Nancy
-
Nancy
Och Nancy stämmer in i kören och ropar JAAAAGablex skrev:Klarar jag det? JAAAA!!!
Nu tjejer över till lite intima funderingar om det ok. Det tog ca 3 månader innan mensen kom tillbaks efter förlossningen i somras. Sen när kroppen hämtat sig igen upplever jag att det är mycket svårare att hålla sig till programmet. Hormonerna i kroppen spelar in och gör vissa veckor ganska plågsamma... Veckan innan mens vill man helst hoppa över för hungern är så stark och suget så stort... Så länge kroppen låg i "träda" efter graviditeten tyckte jag inte att jag på långa vägar var lika hungrig. Hur gör man
Hej Nancy!
Jag funderar spontant om du inte skulle kunna "balansera upp" det där suget med någon form av kosttillskott. Som du vet har jag på gamla da'r blivit en varm anhängare av naturläkemedel & alternativ medicin... Jag tycker att du ska gå till en hälsokostaffär och fråga. Jag TROR att krom är något som brukar hjälpa mot sockersug (och så blir du ju blank & fin på köpet
), men kolla med expertisen!

Jag funderar spontant om du inte skulle kunna "balansera upp" det där suget med någon form av kosttillskott. Som du vet har jag på gamla da'r blivit en varm anhängare av naturläkemedel & alternativ medicin... Jag tycker att du ska gå till en hälsokostaffär och fråga. Jag TROR att krom är något som brukar hjälpa mot sockersug (och så blir du ju blank & fin på köpet
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!