Lite orsaker till vargarna: Vi flyttade för 3 månader sen och fick ett syskon för 2 månader sen. Jag hade jättemycket foglossning och kunde inte gå och lyfta tiden före och efter förlossningen. Vi var mycket hemma hos kompisar som lade sina barn med vällingflaska och låg bredvid. De somnade på en kvart (
Så här har det spårat ur: Han hade spjälsäng och började ungefär vid tiden som jag hade som ondast foglossning att klättra ur den. Min man som är av modellen snäll fick ta de flesta läggningarna och det slutade ofta med att han gav upp och stannade kvar vid honom tills han somnat. Vissa läggningar kom jag och styrde upp med envishet och ramsa och fick det att funka i några dagar, tills det var min mans tur. Det blev värre och värre. Kastade ut allt ur spjälsängen, hoppade ur sängen trillioners gånger. När min foglossning var bättre tog jag över och försökte styra upp. I en vecka höll jag på och ramsade och la tillbaka i minst en timme varje gång, UTAN BÄTTRING!! Efter en kväll hos kompisar och det där med vällingen blev vi slukade av vargar totalt. Vi införde vanlig säng och började ligga bredvid (dock inte välling...)
Han illvrålar och slår oss och läggningen tar som sagt 1,5 timme....
Nu måste det bli bättring!! Situationen är ohållbar med en lillebror (som tur är sover och somnar han hur bra som helst tack vare standardmodellen
SÅ: Ge mig tips, ge mig styrka, ge mig självklarhet kära forummedlemmar!