Min ena 7-mån tvillingtjej har fått feber. Har gett henne panodil och sedan har hon varit såå trött (hon var iof trött innan oxå). Lade henne att sova en lur vid halvtre i dag. Hon somnade på stört och sover fortfarande. Egentligen ska hon inte sova förrän vid 16 och bara en halvtimme.
Undrar hur jag ska göra vid sjukdom då man ser att de är trötta?? De behöver ju mer sömn då? Ska gå och väcka henne nu... så det inte blir helt fel.
Behöver råd fort!
tack!
Sömn vid feber - råd snarast!
Sömn vid feber - råd snarast!
Tvillingmamma 2007
-
TorsMamma
- Forumets ordförande
Hej,
En del kör "fri sovning" när barnen är sjuka. Jag kör med marginalkvartar på alla lurar. Har man då 3 lurar så får man ihop 1,5 timme mer i sömn + att man kan lägga upp till 30 min tidigare på kvällen = 2 timmar utöver schemat.
En del kör "fri sovning" när barnen är sjuka. Jag kör med marginalkvartar på alla lurar. Har man då 3 lurar så får man ihop 1,5 timme mer i sömn + att man kan lägga upp till 30 min tidigare på kvällen = 2 timmar utöver schemat.
Tor 2006
BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån 
FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. 
Tack för svar!!
Min ena tvillingtjej har fått vattkoppor och snart kommer väl de andra barnen. Svårt att veta hur "hård" man kan vara.... Har gett panodil och tavegyl i sängen... tjejen har skrikit och skrikit och jag ramsat. Fast fram till har båda mina tvillingtjejer sovit bra efter kurens start.
kram!
Min ena tvillingtjej har fått vattkoppor och snart kommer väl de andra barnen. Svårt att veta hur "hård" man kan vara.... Har gett panodil och tavegyl i sängen... tjejen har skrikit och skrikit och jag ramsat. Fast fram till har båda mina tvillingtjejer sovit bra efter kurens start.
kram!
Tvillingmamma 2007