Tacksam för...

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Jag är tacksam för alla hjälpsamma personer som jag har runt mig, som hjälper mig att förverkliga min dröm!

:D Jag är tacksam för kursen jag går just nu.

:D Jag är tacksam för min viktminskning!

:D Jag är tacksam för att mina elever på facebook hade skrivit snälla saker om mig.
Nancy

Inlägg av Nancy »

:D Jag är tacksam för att jag både denna och nästa vecka kommer att få träffa goda vänner.

:D Jag är tacksam för att jag börjar se sätt att dra lärdomar av sommaren som gått.

:D Jag är tacksam för att jag går ned i vikt (och på så sätt belastar kroppen mindre).

:D Jag är tacksam för att jag träffade min man precis i rätt tidpunkt i livet.

:D Jag är tacksam för att jag valt världens bästa pappa till mina barn.

:D Jag är tacksam för att jag vill vara mig själv och ingen annan.
Gablex

Inlägg av Gablex »

:D Jag är tacksam för att jag får leva det liv jag gör - det är spännande och utmanande och man vet aldrig vilken vändning det tar!
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
ÅsaB
Kontakt:

Inlägg av ÅsaB »

:!: Jag är tacksam för mina underbara föräldrar, deras kämparanda och deras vilja.
:!: Jag är tacksam för min egen lilla familj, min fantastiska son och underbara man.
:!: Jag är tacksam för att jag kom iväg och tränade igår! Och jag är tacksam för att den lilla ursöta ledaren Johanna är ett sådant monster och peppar mig och tvingar mig att jobba tuffare än vad jag tror att jag klarar av. För hon har ju rätt (tacksam för det också!).
:!: Jag är tacksam för att regnet inte har kommit in över Göteborg ännu.
:!: Jag är tacksam för att jag fick svar på mina frågor i ett pm.
:!: Jag är tacksam för att jag skall släppa överkoncentrationen riktigt duktigt idag!
Waldemar (Walle) 07-01-08 :heart:
Kurad maj -07. Finslipad i Gastsjön 2007.
Gustav 08-11-12 :heart: (39+4)
www.backjohan.se - uppdaterad 8 jan till Walle :heart:
Syblogg: www.backjohan.blogspot.com
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"