Instämmer instämmer instämmer! Jag bli snart gaaalen...Nancy skrev:[-o< Instämmer i förfråganLillamolntuss skrev:Kanske han kan kolla upp det där med automatisk inloggning åxå...?(fast jag har för mig att detta sökt åtgärdats tidigare men inte fungerat
)
Annars längtar jag rejält efter funktionen "Senaste inlägg" jag med... Glömmer hela tiden bort att det inte funkar och blir besviken då det där fula felmeddelandet fyller skärmen![]()
Fattar ju att detta jobbas på så jag skickar lite hejarop så länge
Nya inlägg sedan ditt senaste besök!!!!
-
Antonias mamma
Diplomerad SHN-kurare och mamma till
Antonia
, född 25.11.05, kurad 8/06
Amadeus
, född 17.8.08, kurad 1/09
www.sandsdrommar.com
Antonia
Amadeus
www.sandsdrommar.com
Detta handlar om att AW med viss hjälp har valt ett ställe att lägga sin hemsida på där den funktionen tydligen inte fungerar. Jag vet inte varför, ingen annan heller.Antonias mamma skrev:Instämmer instämmer instämmer! Jag bli snart gaaalen...Nancy skrev:[-o< Instämmer i förfråganLillamolntuss skrev:Kanske han kan kolla upp det där med automatisk inloggning åxå...?(fast jag har för mig att detta sökt åtgärdats tidigare men inte fungerat
)
Annars längtar jag rejält efter funktionen "Senaste inlägg" jag med... Glömmer hela tiden bort att det inte funkar och blir besviken då det där fula felmeddelandet fyller skärmen![]()
Fattar ju att detta jobbas på så jag skickar lite hejarop så länge![]()
Om man vill ha ett problemfritt (om det nu någonsin går) forum med alla funktioner, så kostar det pengar. AW har bestämt att det inte ska kosta några pengar, för hon vill inte behöva ta betalt för att hålla forumet öppet och vill inte ha annonsörer på sidan.
Så ligger det till, så ni får nog tyvärr fortsätta logga in. Själv tycket jag att jag har vant mig. Det finns större världsproblem än så...
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
-
Nancy
Jo, visst vänjer man sig
Jag blev så glad för jag TRODDE att det var fixat, när jag kollade mina senaste inlägg, och det stod "inga träffar...." men det var nog bara när ingen hade varit inne sen mitt senaste besök
Men nu gör jag så, att jag loggar in mig,och då fladdrar en gul/brun "flagga" vid varje forum där det varit ett inlägg sen sist jag varit inne.
Så det går ju det med
Kram!
Jag blev så glad för jag TRODDE att det var fixat, när jag kollade mina senaste inlägg, och det stod "inga träffar...." men det var nog bara när ingen hade varit inne sen mitt senaste besök
Men nu gör jag så, att jag loggar in mig,och då fladdrar en gul/brun "flagga" vid varje forum där det varit ett inlägg sen sist jag varit inne.
Så det går ju det med
Kram!
-
Nancy
Hej sömnlös
Så här står det i övre högra hörnet:
Nya inlägg sedan ditt senaste besök
Dina inlägg
Obesvarade ämnen
MEN, det har inte fungerat på ett tag nu. Måste säga att jag längtar rejält tills dess att funktionen kommer tillbaka. För det gör den väl, eller... [-o<
Förhoppningsfulla hälsningar från Nancy
Så här står det i övre högra hörnet:
Nya inlägg sedan ditt senaste besök
Dina inlägg
Obesvarade ämnen
MEN, det har inte fungerat på ett tag nu. Måste säga att jag längtar rejält tills dess att funktionen kommer tillbaka. För det gör den väl, eller... [-o<
Förhoppningsfulla hälsningar från Nancy
Inloggningen överlever man men jag har slutat använda forumet sen det där med att finna inlägg sen sist slutade fungera.
Är jag väldigt slö eller har diskussionerna gått ner märkbart?
Är jag väldigt slö eller har diskussionerna gått ner märkbart?
Patrik Andersson
Pappa till Linnea född 03-10-11, Alexander som kom 19/8 2005 och så Matilda som föddes den 16/9 2007. Alla kurad sen start.
http://lottrik.blogspot.com
Pappa till Linnea född 03-10-11, Alexander som kom 19/8 2005 och så Matilda som föddes den 16/9 2007. Alla kurad sen start.
http://lottrik.blogspot.com
-
Antonias mamma
Nej, Patrik - det är samma sak för min del
Kan någon svara på om någon faktiskt jobbar på detta eller?
Kan någon svara på om någon faktiskt jobbar på detta eller?
Diplomerad SHN-kurare och mamma till
Antonia
, född 25.11.05, kurad 8/06
Amadeus
, född 17.8.08, kurad 1/09
www.sandsdrommar.com
Antonia
Amadeus
www.sandsdrommar.com
Jag blir med galen på det snart och jag letar efter en tråd jag själv startat och kan inte komma på vart. Har letat överallt, men hittar den inte och "mina inlägg" funkar ju inte heller.
Vet någon om det finns någon lösning inom en snar framtid???
mvh Beccisen
Vet någon om det finns någon lösning inom en snar framtid???
mvh Beccisen
Mamma till Bustjejen -04, Flinkillen -06 och
Coola-killen -08
Coola-killen -08
Jag mailade Alex igår och bad honom att skriva ett inlägg här i denna tråden.
Jag har ingen aning om vad problemet är, men det verkar inte gå att lösa i en handvändning.
/LO
Jag har ingen aning om vad problemet är, men det verkar inte gå att lösa i en handvändning.
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum