Få hjälp hos Anna?

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Pilla

Få hjälp hos Anna?

Inlägg av Pilla »

Hej :D
Jag är en mkt trött mamma med en mkt trött son :( Undrar om man kan få komma hem till Anna (eller nån annan) som de på filmen som följde med boken. Finns det NÅN möjlighet till det?
Min son är snart 6mån.
Ha en underbar dag:-)
Elle

Inlägg av Elle »

Hej Pilla!

Anna tar inte längre emot kurbarn hemma hos sig. Hon kommer att starta en hjälpakut med bas i Stockholm efter nyår. Se mer under en tråd på Kackelforum. Den konkreta hjälp som finns att få är genom oss diplomerade kurare som jag svarade dig i din förra tråd.

/Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Kiralves

förstår hur du känner dig

Inlägg av Kiralves »

Jag var urtrött, gick in i väggen och blev sjukskriven med tvillingar som aldrig ville sova!!! men under sjukskrivningen när jag fått sova ut ca 2 dygn och min man tog hand om barnen så jag fick sova (ja amma och sova) så fann jag kuren och genomförede den på båda i stort sätt själv, min man fattade aldrig hur man gjorde.... Om du kan få hjälp och få sova ett par dagar så får du nog kraft att kura själv, det går nog ändå men det hjälper om man är lite utvilad tror jag. Önskar att jag kunde hjälpa dig mer, jag kurar nu vår dotter som inte haft något större sömnproblem mer än att hon vaknat och velat ammas eller få nappen, men det har gått fantastiskt bra hittills, andra natten gick strålande du kan läsa min tråd om hur det går för mig. Lycka till! Säg till om du vill få peppning, jag är urpeppad nu eftersom min kur med min flicka går så smidigt nu, tvillingarna var värre kan jag lova:) Kram till dig, du klarar dig, det är bara att ge sig den på att det går, skillnande redan efter två dagar är sååååååååå stor...även för mina tvillingar
Den som talar illa om andra i din n?rvara, talar illa om dig i din fr?nvaro.
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Hej
Jag har skickat ett PM till dig.

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"