Ni är för härliga kära vänner, jag skrattar glatt när jag läser era svar i tråden.
Jo jag var hos barnmorskan och kom lite försent för det fanns ju inga lediga parkeringar på närmare håll än flera mil. Nåja, det var väl inte flera mil men det känns så när man skriiiiiider fram i sakta, sakta mak. Hb:t var bättre, hurra nu är vi uppe på 114 men jag kämpar på med sån där järnsaft från hälsokosten och så ska jag försöka klämma i mig en järntablett varannan kväll också. Det kan ju inte vara omöjligt
Barnmorskan, som är en väldigt lugn och timid människa, (typ min motsats

) var faktiskt ganska arg

på mig. På lilla mig, snyft. Hon sa att om jag inte var så j-la (ja hon svor faktiskt

) envis så skulle jag blivit sjukskriven för länge sen. Nu fick jag en läkartid på måndag och antagligen blir jag sjukskriven då vilket på sätt och vis är skönt för då kan ju Anders vara hemma mer med Emil så jag kan ligga på divanen och äta chokladpraliner. För det måste väl ändå vara den sysselsättningen jag ska ägna mig åt då eller

Är man sjukskriven är det väl lördag hela veckan, eller?
Fast jag ska bara vara sjukskriven 75% för jag vill ju avsluta min hundkurser på jobbet innan bebisen anländer. Vi får väl se vad som händer på måndag hos den stora doktorn.
Arbetsnamnet Sigge lever starkt i huset kan jag lova. Både Emil och Father A är helt överens om att det är det bästa av alla namn man kan komma på.

Själv börjar jag tro att det är en tjej

, på nåt sätt känns det mer som en tjej fast samtidigt är jag helt säker på att det är en kille. Gravidhormoner eller

Vi bara tok-längtar nu efter bebisen för vi vill VETA vem det är som döljer sin i min jättemage.
På fm idag träffade vi Eva och hennes goa barn i Hembygdsparken här i Ängelholm. Regnet öste ner men vad gör det när man har regnkläder? Parken var tom på andra levande varelser om man bortser från personalen som skötte om djuren. Våra barn hade kul när de klättrade omkring i lekparken, tittade på fåglarna och tåget och klappade hästarna. Det känns så skönt att ha någon nära som har barn i nästan samma ålder och som också tycker att man kan vara ute oavsett väder.
Nu ser jag Emil och Father A som jobbar hårt i trädgården med att klippa ner en massa buskar som har växt lite för mycket och blivit yviga så det räcker och blir över. De är så gulliga bägge två. Emil släpar nu kvistar till komposten och han är så söt så hjärtat mitt svämmar över.
Snart kommer nog Emil och Fat A in och då ska vi rocka loss med lite hip-hop. Funderar på att släppa en skiva snart......
Kram Susan