Hej!
Jag har ju hängt med här på forumet sen min lilla Vera var 6 veckor då jag introducerade standardmodellen på henne. Allt har fungerat jättebra, hade lite strul vid 8 månaders ålder då hon började vakna tidigt men det löste sig rätt så snabbt.
Hon har fått sin välling 19:30 å sen har det varit natti natti. Inga ramsor har direkt behövts utan hon har somant in helt själv utan tandagnisslan. Har alltid ramsat när vi går ut ur rummet men inte med någon större kraft kanske eftersom vi inte tyckt att det behövts. Dagslurarna har gått lika lätt.
Sen till råga på allt lämnade jag bort henne till farmor å farfar direkt efter det i 2 nätter (som jag har tokångest över nu i efterhand). Hon är jättevan vid dem och det har heller aldrig varit några problem med nattning för dom men där vägrade hon tom att äta vällingen... Och det gick lika illa med läggingen där...
Jag behöver verkligen er hjälp! Hur ska vi få rättsida på detta? Jag vill ju ha tillbaks min säkra sovare och inte behöva sitta där inne i rummet för att hon ska komma till ro. Kan tillägga att hon även vaknar på nätterna nu och är ledsen vilket hon ALDRIG gjort i hela sitt "långa" liv... Jag är jätteledsen och blir lite orolig för vad som har hänt min lilla solstråle.
Kram
Petra