Hej alla hjälpsamma!
Min son är snart 3år och blev kurad som liten bebis han har alltid älskat sin säng och gör det fortfarande.När han ska lägga sig på kvällen så har vi samma rutiner bad, städa, välling, saga, tänderna, sedan Natti natti.
När man lägger honom ner, drar ramsan som vanligt, så blir han galen protesterar med skrik, jag ramsar han får utbrott och blir triggad ju mer jag ramsar, när jag tillslut inte klarar av att höra mer och går in för att lägga honom ner hjälper inte heller detta något.Jag är helt över tygad att våra grannar kommer att ringa polisen vilken dag som helst, de har knackat i väggen flera gånger.
Vet ej hur jag ska hantera detta ... kan ej förvisa honom när han redan är i sängen??? Samma gäller mornarna men då vill han upp tidigt redan vid halv 6 i bland, kan någon ge mig ett fiffigt tips? känner mig lite förvirrad visserligen somnar han efter ett tag, men det är när han lugnat sig efter ca 30min.På mornarna somnar han inte om men blir tyst efter 30 min startar igen efter ca 20 min med ett nytt utbrott. Snälla någon som upplevt detta ?
3års trots? vid nattning och morgon...
3års trots? vid nattning och morgon...
Stolt 2 barns mamma till Neo f?dd 020707 och Liv f?dd 040618 Har genomf?rt kuren p? b?da barnen vid 5 och 2 m?naders ?lder.
Hej!
Jag vill hänvisa dig till en liknande fråga under Samtalsforum - Nattsmygarkur?? Tråden är skriven av Trollet.
Där har du lite liknande situation, inte helt, men ditt förfarande ska var detsamma.
I ditt fall är ju problemet de knackande grannarna...
Kan du förklara för dem vad du håller på med? I så fall kanske de förstår att det är viktigt!?
Kan du annars flytta några dagar och bo hos föräldrar el. dyl. och köra en kur där?
kram anna
Jag vill hänvisa dig till en liknande fråga under Samtalsforum - Nattsmygarkur?? Tråden är skriven av Trollet.
Där har du lite liknande situation, inte helt, men ditt förfarande ska var detsamma.
I ditt fall är ju problemet de knackande grannarna...
Kan du förklara för dem vad du håller på med? I så fall kanske de förstår att det är viktigt!?
Kan du annars flytta några dagar och bo hos föräldrar el. dyl. och köra en kur där?
kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.