Vet ni hur coolt det här var?

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Kristin

Vet ni hur coolt det här var?

Inlägg av Kristin »

Hej på er!

Ville bara berätta hur jag hanterade pluttens "plötsliga" uppvaknande ca 1,5 h efter natti natti. För det första så tror jag inte att det någonsin har hänt att han har vaknat efter natti natti om inte bara för någon minut eller så (typ av mardröm eller så), men ikväll gjorde han alltså det.

Till saken hör att jag PRECIS hade dukat fram läckra tacos och skulle göra i ordning en mumsig en och DÅ vaknar han :evil:. Jag avvaktar förstås min måltid för jag vill ju njuta i lugn och ro :wink:. Ramsar bestämt några omgångar (bestämt för jag vill ju tillbaka till tacosen :D). Ingenting händer. Han fullkomligt skriker argt. Nehej, vad göra då? Jag börjar prata, högt för mig SJÄLV. Junior skriker vidare. Till sist får jag syn på en gammal "Se & Hör" och jag börjar LÄSA HÖGT :shock: :D! Så himla roligt!! Tänk om någon hade hört eller sett mig :oops: :D. Hör och häpna, men plutten TYSTNAR :shock:! Jag tror att jag hann med 3 artiklar (om allt från prins Charles till Christina Aguiliera).

Jag var sååååååå nära att gå in till plutten och buffa (jag ville ju äta mina tacos :evil:), men är "glad" att jag "höll ut" - han somande ju om till slut....

Det HÄR skall jag berätta för honom när han blir stor :D!

Tacosen? MUMS! Saknar sååå västerländsk mat :cry:.

Kram
Kristin i Japan
Storebror f. aug-04
Lillebror f. aug-06
liw
Kontakt:

Inlägg av liw »

Ha Ha :lol: du är för rolig :lol: Bra jobbat, jag har en hel del att lära av dig märker jag :D
Linda
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"