Tack för ditt svar Elle!!!
Febern är över och jag har kört stenhhart och inte tagit upp henne eller gatt in. Jag har latit ramsan göra sitt jobb.
Jag har läst Elles 5 heta tips om för tidig morgon och jag brukar servera en ramsa och sen lata henne vara. Pa kvällen brukar jag sätta pa hög musik (Tack Anna, hon älskar Strauss

) . Hon känner sig säker om vi gör lite ljud och innan jag nagonsin gar in till henne att lägga henne tillrätta, spelar jag musik för att lugna henne OCH det har alltid funkat.
Jag är fortfarande lite förvirrad över den 20 minuter max halv timme som hon vaknar tidigare. Hon SKA vakna 8 och tidigare hade vi problem mellan 5-6 da hon vaknade och ville inte somna om. Jag gjorde som jag beskrev ovan och det har försvunnit. Nu vaknar hon bara 30-20 min före 8. Hon far en snabb ramsa, max 4ggr och that´s it. Men da ger hon sig inte, hon är uppe och tills klockan blir 8 har hon jobbat upp sig och skriker.Da maste jag ga in till ett skrikande barn och man ska ju INTE göra det. Vad är bättre, ta upp henne 20 före eller kl 8 när hon redan har vaknat och är arg??????? Jag har gatt in prick kl 8 och har inte tagit upp det innan fast hon nästan alltid har vaknat 20-30 min i 8. Kan det vara att hon behöver bara 2 h pa dagen???
Hon far 1,5 timme mellan 11 och 12.30 och 1 timme mellan 15.30 och 16.30. Miranda är 8,5 maner, det kanske ar tags att skära bort en halv timme snart???????
Jag är sa glad att jag bestämde mig för SHN och kan/vill inte ens tänka pa de nätter da jag fick ga upp 10 ggr under natten och amma henne
!!! Jag har inte Barnaboken men sa fort jag är tillbaka i Sverige, tänker jag skaffa en! Här i Estland är den slutsald

jag som ville köpa den till min mamma och fa henne i andra tankar