Hej.
Jag kommer inte exakt ihåg vad det hette men tidigare kunde man välja att bara titta på nya inlägg som gjorts efter senaste besöket...Varför har det tagits bort?
/Myra
Nya inlägg efter senaste besöket
Nya inlägg efter senaste besöket
Mamma till Joel född 0205 och Johanna född 0509
Exakt samma sak för mig! Är det här nåt nytt påfund (att man inte automatiskt blir inloggad så fort man går in på sidan på sin hemdator) eller beror det på att jag av någon anledning klickade på "logga ur" för några dagar sedan?Myra skrev: Jag har liksom aldrig behövt logga in tidigare utan blivit automatiskt inloggad men nu verkar det som att jag måste logga in själv.
Skåning, mamma till underbara Otto (030122) och Frans (060114)
Det verkar vara saker som hände när vi gick över till nya miljön. Frågan har ställts flera gånger till Alex, som inte kan svara på hur man gör.
Men när man har den gamla cookien kvar att man ska vara inloggad så är man det, ända tills man loggar ut eller tar bort cookies. Då försvinner det och man får logga in varje gång.
Skumt är det, men vi verkar få leva med det.
/LO
Men när man har den gamla cookien kvar att man ska vara inloggad så är man det, ända tills man loggar ut eller tar bort cookies. Då försvinner det och man får logga in varje gång.
Skumt är det, men vi verkar få leva med det.
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Ånej! VARFÖR skulle jag få för mig att logga ut?!?! #-o
Trodde ju i min enfald att allt skulle vara lugnt eftersom man ju kunde välja att alltid vara inloggad i sin profil - trodde jag ja! För så var det väl innan har jag för mig? Men det hjälper kanske inte Alex i att lösa problemet? Att veta att det nog var en inställning man kunde göra i sin profil menar jag...
Trodde ju i min enfald att allt skulle vara lugnt eftersom man ju kunde välja att alltid vara inloggad i sin profil - trodde jag ja! För så var det väl innan har jag för mig? Men det hjälper kanske inte Alex i att lösa problemet? Att veta att det nog var en inställning man kunde göra i sin profil menar jag...
Skåning, mamma till underbara Otto (030122) och Frans (060114)
Nej det var inte i profilen utan just när du loggade in som du fick frågan om du ville vara inloggad automatiskt när sidan öppnades. En vanlig funktion på många forum, men tydligen inte i denna varianten - har ingen aning om varför, inte Alex heller.
/LO
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum