hur länkar man?

Här hjälper vi varandra med användartekniska frågor om forumen
Skriv svar
Gäst

hur länkar man?

Inlägg av Gäst »

Hej!
Jag har lyckats missa hur man länkar till gamla meddelanden på forumen. Kan nån utbilda mig?

Åsa
Ewa
Inlägg: 4900
Blev medlem: tis 04 apr 2006, 14:45

Inlägg av Ewa »

När du hittat tråden så kopierar du URL-adressen (http://...., hela adressen som ligger högst upp på sidan) och klistrar in den i ditt meddelande. :D
Mamma till Stora guldklimpen född april -04 :heart: & Lilltufsan född feb -06 :heart:
Ewa
Inlägg: 4900
Blev medlem: tis 04 apr 2006, 14:45

Inlägg av Ewa »

När du hittat tråden så kopierar du URL-adressen (http://...., hela adressen som ligger högst upp på sidan) och klistrar in den i ditt meddelande. :D
Mamma till Stora guldklimpen född april -04 :heart: & Lilltufsan född feb -06 :heart:
Ewa
Inlägg: 4900
Blev medlem: tis 04 apr 2006, 14:45

Inlägg av Ewa »

Själv har jag, som du märker, väldigt svårt att inte upprepa mig... :oops: :wink: :roll:
Mamma till Stora guldklimpen född april -04 :heart: & Lilltufsan född feb -06 :heart:
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D :D
Det skulle jag ju ha räknat ut! Det är ju precis som man länkar i vanliga fall 8) .
Åsa
miniz
Inlägg: 2164
Blev medlem: sön 20 aug 2006, 17:07
Ort: Frankrike

Inlägg av miniz »

Alltid (eller kanske ofta, iallafall) när jag länkar så som förklarat innan, blir sidan liksom för stor, om ni förstår. Why?

Tacksam för svar och\eller tips på hur normalstorlekslänka...

Maria
fem älsklingar
nov-03, sep-05, feb-08, feb-10 och nov-12.
Mindy
Inlägg: 1190
Blev medlem: mån 20 dec 2004, 18:13
Ort: Umeå

Inlägg av Mindy »

:?
Nu kommer jag säkert med ett UFO-tips :roll: , men händer det även om du byter rad och gör länken på ny rad i ditt inlägg...?
Mamma till två Barnaboksbröder (d v s standardmodellade): födda 2004 och 2006. :heart:
miniz
Inlägg: 2164
Blev medlem: sön 20 aug 2006, 17:07
Ort: Frankrike

Inlägg av miniz »

Yep. Kanske det bara råkar var långa länkrader... Som den sista jag länkade var från -mer läsning sidorna och där är ju en massa info i url adressen.

Jaja, det är ju inte hela världen om det blir lite för stort ibland. :wink:
Tack i allafall.
Maria
fem älsklingar
nov-03, sep-05, feb-08, feb-10 och nov-12.
Skriv svar

Återgå till "Teknisk Användarhjälp"