Hej!
Just nu känns det som om jag måste sluta amma, vilket på ett sätt är skönt.
Började ge honom gröt+smakportioner vid 4 månader pga att han var väldigt smal. Är fortfarande rätt smal 69,5 cm till 7300kg.
Nu känns det som det sinat rejält och jag har sista dagarna gett tillägg 2 ggr a 200ml. Han kan inte koncentrera sig med storebror brevid och man kan ju inte gärna ta bort honom. Har någon tips?
Storebror vill "klappa fint" hela tiden när han äter.
5,5 månaders vill/kan inte amma med folk omkring.
5,5 månaders vill/kan inte amma med folk omkring.
Son f?dd juli -04
Son nr 2 f?dd i april -06
Son nr 2 f?dd i april -06