Som sagt i min tidigare tråd om när det ska vara natt för en 6 vcekors så tror jag att vi hittat någorlunda rätt, tack Eva för ditt svar

men nu ett annat bekymmer:
Maten:
Det är antingen eller:
1.Så fort han ser bröstet så vill han blunda och sova

, han snuttar samtidigt och jag ser att han sväljer emellanåt men hur mycket han får i sig vet nog bara han...och så fort jag lägger honom vaknar han och gnyr och pockar på mat. Jag tar upp honom ger mat, han somnar, går ej att rapa, lägger honom (rapar i sängen), han vaknar , ger mat etc tills han somnar. Kan pågå, som nu i 1 1/2 timme. Eller:
2. Jag ser till att förse honom med mat, rap, mat (45 minuter) och umgänge i ca 1 timme med pappa (jag tar mig en tupplur en stund), pigg och glad och skrattar

. Ger sedan mat (han lossar från bröstet av och till och vill titta runt

), rap och ev mat om han inte somnat. När jag ska rapa honom så kaskad kräks han

(ser ut som det är hela den sista portionen). Mamma gråter en skvätt.....Byter kläder på både honom och mig och han vill ha mer mat och är pigg (vaken nu i 21/2 tim). Ger mer mat och han somnar vid bröstet, lägger honom, han gnyr, ger mer mat , somnar, lägger honom, han gnyr etc, så här håller det på.
Idag har han varit igång sedan 07.45 och av den tiden fram tills nu 12.30. (totalt snart 5 timmar

) har han ätit i 3 timmar (dåsar dock ibland under tiden) varit social 1 timme och sovit 45 minuter.
Hur ska jag kunna få ett schema att fungera där jag själv ska kunna hinna äta

och där min älskling kan bli nöjd

Vågar inte gå ut, han kan ju vakna och då står vi där.
Snälla, någon , vad ska vi ta oss till
Kram från en hungrig mamma
Lillsprudlis
Victor född 28 juni 2006.
Simon född med snitt 5 februari 2009
Tur att vi blivande föräldrar och blivande barn har en Anna Wahlgren.