Försöker få till Ingrids dagslurar eftersom det har blivit oordning på dom efter ett antal uppvak i vagn utomhus..
Hon sover alltså max en halvtimma om hon sover ute i vagnen. Då pratar vi förmiddagsluren. Sover hon inomhus så sover hon 1½ timma.
Eftersom det är sommar och utomhusaktiviteter som hägrar så lär det ju bli en del förmiddagar utomhus nu.
Jag funderar därför på att ha 45 minutersluren på förmiddagen och 1½ timmesluren (inomhus) på eftermiddagen. Då säkrar jag i alla fall långluren...
Är det rätt tänkt tro?
Då skulle det se ut så här:
18.30 - 6.30 Natt
9.30 - 10.15 Förmiddaglur
13.30 - 15 Eftermiddagslur
De flesta verkar ha sin långlur på förmiddagen så jag vet inte om jag är fel ute? Tacksam för kommentarer!!
Kram!