De sover som små grisar

Skriv svar
Kiralves

De sover som små grisar

Inlägg av Kiralves »

Vill bara tacka för all hjälp vi fått av Anna och detta forum, mina älsklingar som fått ett och annat återfall pga sjukdommar, resor och en återfallande mamma sover nu som grisar. Vi lade om schemat efter Annas visa rådgivning, ingen mer morgonlur, och vips när de fyllde ett år föll allt på plats, schemat funkar, de sover hela natten och somnar utan att jag står där och klappar och stressar upp dem. Efter tio minuter får jag gå in och lyfta på täcket och lägga tillrätta men de vaknar inte och nu sover de med varsin mini apa...kanske hjälpte det också?
Anna tyckte att jag skulle sära på dem när jag i vild panik krev och bad om hjälp när en vaknade sjuttioelva ggr per natt men jag ville så gärna ha em i samma rum och genom att följa alla andra anvisningar från Anna så ordnade det till sig efter ca tre dagar...underbart, hurra, hurra, hurra.
ville bara säga det....
Den som talar illa om andra i din n?rvara, talar illa om dig i din fr?nvaro.
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Härligt - tack för att du delade med dig! :D
Kiralves

lånade ut min bok och DVD till BVC

Inlägg av Kiralves »

köpte Annas bok och lånade ut den till BVC...har fortfarande inte fått igen den, men hon lovade ta med den på ett hembesök...verkade som om hon gillar boken...jag tycker de borde finnas som utlåningsmaterial på BVC...ska nog säga åt dem att köpa in tio ex
Den som talar illa om andra i din n?rvara, talar illa om dig i din fr?nvaro.
Skriv svar

Återgå till "Säkra Sovare med fnurra på sömntråden"