Vårjacka

Utrustning, inredning, kläder och prylar
Skriv svar
J och Å

Vårjacka

Inlägg av J och Å »

Karl behöver en bra tålig vårjacka, i en lortvänlig färg. Är det någon som har bra tips på ngn hemsida där man kan beställa. Mormor ska betala. Och här finns det inte så många affärer att välja mellan. Lindex och HM har inte mkt att erbjuda.
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
MarieH

Inlägg av MarieH »

Hej!
Vet inte om det går att beställa, men jag kan VARMT rekommendera PoP's vind- och vattentäta ställ (jacka 412-0109-färgnr, byxa 412-0110-färgnr) med tillhörande vind- och vattentät fleece-jacka (412-0108-färgnr). Tål allt och kan kombineras till att klara nästan alla väder.

PoP's hemsida: http://www.polarnopyret.se

/Marie
Mamma till två underbara Barnabokstrimmade busungar födda 2004 resp. 2005.

Sporadisk närvaro pga rygg- & nackskada.
Sarika

Inlägg av Sarika »

Håller med Marie,
de är jätte bra! Vi hade det i höstas och kommer att ha det nu i vår.

:D
Sara
Mamma till Vilma född 040503 :heart: och Viggo född 060328 :heart:
VilmaochViggo
Tessan
Kontakt:

Inlägg av Tessan »

Hej hej!
Instämmer i ovan!
Har köpt brun jacka, röda byxor och röd fleece. Kanonkläder!!!

/Tessan
Mamma till Emma 050530 & Rasmus 080321 Sthlmsbo

Emmabilder :heart:
J och Å

Inlägg av J och Å »

Har tittat på hemsidan, lite seg och så kan man inte välja utförande. Ser bara en färg, så jag kan inte direkt ta ställning. Bor ju på landet och närmaste är 8 mil. Men jag ska skicka in moster, så får hon titta i storstaden.

Verkar vara himla bra och DYRA grejer. Känns egentligen inte bra, men får rådslå med mormor som ska betala. Tror knappt att jag själv köper så dyra grejer. Men om de är så bra som ni säger kanske det är värt det.
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
Katarina-Mamma duracell
Kontakt:

Inlägg av Katarina-Mamma duracell »

Hej
jag kan starkt rekommendera Reima tec, inte världens billigaste,men guuud så bra.Du kan kolla in www.reima.com använder dessa sommar och vinte och den tunnare varianten kan man använda länge om man har bra kläder under, vi använder ruskovillas ullunderkläder, mjuka och inte stickiga, www.ruskovilla.fi
Mamma till två barn som får Emil i Katthult att blekna

blogg om pyssel och allt därtill: krumelurans.blogg.se
K-ina

Inlägg av K-ina »

Appråpå Polarn och Pyrets kläder...

Har själv knappt handlat ett enda plagg där eftersom att jag tycker att det är litet för dyrt. Däremot har jag handlat en hel del på Tradera av samma märke. Har upptäckt kvaliteten och kan garantera att kläderna oftast fortfarande är i TOPPSKICK trots att de är begagnade.

Så jag slår helt enkelt ett slag för kvalitetskläder på andrahandsmarknaden! :D
Mamma till två pojkar.
Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03
Skriv svar

Återgå till "Barnasaker"