TRÄNING 2020

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
TorsMamma
Forumets ordförande
Inlägg: 11193
Blev medlem: fre 17 nov 2006, 09:25
Ort: Stockholms Skärgård

Re: TRÄNING 2020

Inlägg av TorsMamma »

Halloj,

JÄtteledsen jag inte hängt med ordentligt, vet inte om jag kommer klara det, men nu har jag läst ikapp i alla fall.

Jag har denna veckan och lite förra veckan äntligen kunnat gå ca 3 km för första gången på typ 12-13 veckor. :O

Så nu 3 dagar i rad har jag gått runt 3 km/dag och försökt att öka tempot. Normalt skulle jag nog inte se det som ett "träningspass" men med det utgångsläget jag har just nu är det definitivt det. Så jag är nöjd. Har tagit paus från Karate denna termin och satsar på mycket powerwalk, kankse crossfit ute och om möjligt spanar jag på att köra lite på gymmet. Skall även försöka få in ett yogapass hemma några gånger i veckan. De dagar jag är på mottagningen blir nog inte så mycket promenader eller yoga pass. Har sen Covid-19 också skaffat mig en del sömnsvårigheter (som om de jag hade innan inte räckte...... :( )

Så jag hänger med in i 2021 tråden, men utan löften och utan sammanfattning. Och med detta vill jag önska er alla ett Gott Nytt År!!! :heart:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
anna
Inlägg: 4520
Blev medlem: tor 25 nov 2004, 14:23
Ort: Ulricehamn
Kontakt:

Re: TRÄNING 2020

Inlägg av anna »

GulligaA :heart: :heart: :heart: Beklagar verkligen förlusten av moster :(
Så sorgligt att höra :(
Gammelfaster verkar däremot vara en krutgumma! :humbup: Kära nå´n att överleva Corona i den åldern! :o

Då är du ju t.o.m ÖVER ditt mål!! SÅÅÅÅ bra jobbat!!! :clapping: :clapping: :clapping:
Härligt att du hänger med i 2021-tråden, men det hade jag verkligen räknat med! :lol: :clapping: :violin: :dance: :clap:
Hade blivit djupt besviken annars! :heartsthree:

Torsmamma... Men hjälp... Tänk att det har tagit så lång tid att komma tillbaka till "livet" igen! :(
Det låter som att du är lite mer på gång nu i alla fall, och det låter bra :heartsthree:
Du ska inte ha löften, vi vet att du är med när du kan, och att kämpar med så mycket! :heart:
Sömnsvårigheter är inte alls roligt... :(
Det har jag med... Men har till slut - efter c:a 30 års problem, och efter att ha provat all hälsokost som finns - fått Propavan utskriven av läkare.
Det hjälper. Inte alltid, men för det mesta.
När de inte hjälper är det i princip alltid mina klimakterievallningars fel :banghead:

Kram på er, och god fortsättning! :heart:
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03. Driver eget grossistföretag hemifrån huset.
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"