SHN utan vagn - hur?

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
sahana
Inlägg: 1
Blev medlem: lör 01 jun 2019, 13:56

SHN utan vagn - hur?

Inlägg av sahana »

Hej! Vi har en liten femmånaders pojke som har varit så duktig på att sova utan att vi har behövt göra någonting. Sedan han var 8 veckor har han sovit från 7-8 på kvällen till 7-8 på morgonen med endast ett mål mat, vid ungefär 12-1 på natten. Men den senaste veckan har allt vänts på huvudet, och han vaknar nu nästan exakt var fjärde timme och kräver mat (äter ganska mycket också). Jag vill nu köra SHN men jag ser att man måste vagna honom. Saken är den att vi inte har någon vagn inomhus och ingenstans att ha den även om vi skulle köpa, vi bor för litet. Finns det något sätt att göra SHN utan vagn? I så fall hur?
Uppskattar jättemycket alla tips och råd!
TorsMamma
Forumets ordförande
Inlägg: 11193
Blev medlem: fre 17 nov 2006, 09:25
Ort: Stockholms Skärgård

Re: SHN utan vagn - hur?

Inlägg av TorsMamma »

Hej Sahana och välkommen! :D

Först måste jag fråga, har du införskaffat Internationella SHN och läst den 5 ggr? Om inte, gör det!

Där kan du läsa att set behövs inte någon vagn för att kra en 5 mån. :D
Samt att du behöver ge honom rejält med riktig mat nu så han får förutsättningarna för en god natts sömn.

Återkom när när du läst och bolla schema och upplägg med oss! Läs runt här på forum under våra favoriter för inspiration.
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"