TRÄNING 2017

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
TorsMamma
Forumets ordförande
Inlägg: 11193
Blev medlem: fre 17 nov 2006, 09:25
Ort: Stockholms Skärgård

Re: TRÄNING 2017

Inlägg av TorsMamma »

Gott Nytt År alla! Jag har inget mera gjort sen vi kom hem i fredags. Så jag hoppar på 2018 tråden! :D :-({|= :heart:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
GulligaA
Inlägg: 561
Blev medlem: tis 07 jun 2011, 18:25

Re: TRÄNING 2017

Inlägg av GulligaA »

Hej!

Vilket år du har gjort, anna, super!

Det har varit väldigt lugnt för mig de senaste veckorna gällande träning, föurom veckan som gått då jag kom igång en del. Men så hade jag ju semester och ork till att träna:

Ons: Lätt styrketräning hemma
Tors: Crosstrainer 20 min, hemma
Lör: Lätt styrketräning hemma
Sön: PW 50 min

Lugna pass, då jag känner att jag behöver vänja kroppen vid träning igen.

Året då? Lite både och faktiskt. Satte ett mål på 4 pass i veckan, det kan jag säga att jag inte uppnådde. Har inte räknat, men kanske snittar på två, typ? Tränade massor under sommaren, och tog mig igenom tjejmilen joggandes hela vägen i september :D Himla nöjd över det :mrgreen:
Har under senare delen av året haft det svårt med balansen i livet, mellan jobb och privatliv bl.a. Det fungerar inte så bra på hemmaplan heller tyvärr :( Dock behöver jag ju verkligen träningen känner jag. Inget rensar mina tankar så bra som en runda i spåret, så jag hoppar helt klart på tråden för 2018 också :heart:
Storasyster nov 2009
Lillasyster mars 2012
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"