Hoppas alla hittar hit!

Här hjälper vi varandra med användartekniska frågor om forumen
Kit
Inlägg: 830
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 18:35

Hoppas alla hittar hit!

Inlägg av Kit »

Ja, jag tänker på alla de flitiga besökare på förra forumet, över 500 var det ju!

I Skåne har vi hållit kontakt via "AW-cluben" och jag tror att man gjort likadant i Stockholm, eller hur?

Men hur är det med västsverige? LO, Bustrollets Mamma, Alven, m fl, m fl, ni som var på Göteborgsföreläsningen? :? Och norra Sverige? Någon som har kontakt med dem?

Kit
:heart: Jag sökte en Bibel och fann Barnaboken.

:heart: Matte till minilejon som ramsas i spinn.

:heart: Det är inte för att det är svårt, som du inte vågar. Det är för att du inte vågar, som det är svårt.
/LO
Inlägg: 5038
Blev medlem: ons 24 nov 2004, 22:13
Ort: Norrahammar
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Nu har jag hittat tillbaka i alla fall.
Tack sagomamma att du leder en förvirrad på rätt spår.

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
stieber
Inlägg: 21
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 21:47
Ort: Stockholm

Inlägg av stieber »

skönt att "se" dig LO :D då kan vi andra slappna av \:D/
Mamma till H?rjarkungen Vincent 15 m?nader som sovit gott sedan Juni-04
br
Inlägg: 684
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 11:28

att hitta hit

Inlägg av br »

Hej

jag har hittat mimmi med ludwig på hemmaforaldrars forum (där jag lägger in tips om annas nya hemsida ( tidigara har alla sådana inlägg tagits bort, vi får se vad som händer med mina ). Jag la in några rader p åmimmis hemsida hoppas hon hittar hit!

Jag har mailat nyboda och bett de hänvisa till dne nya sidan, eller åtminstone ta bort den gamla adressen, men det enda som hänt är att de istället för att skriva Anna Wahlgren benämner henne som "barnabokens författarinna"!
Dotter född 11/12-00
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)
Mammamu
Inlägg: 2
Blev medlem: fre 26 nov 2004, 15:42

Inlägg av Mammamu »

Hej åhh va härligt att jag hittade hit igen :D
br
Inlägg: 684
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 11:28

tips om annas hemsida

Inlägg av br »

Hej
Jag la in tips om annas nya hemsida på hemmaföräldrars forum, men se det fick man inte. Jag har blivit utelsuten ur forumet!! :shock: för att göra reklam för ngn hemsida, det får :oops: man inte!

Ja, ja de flesta hittar väl hit så småningom
Dotter född 11/12-00
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)
liw
Inlägg: 941
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 09:47
Ort: Uppsala
Kontakt:

Inlägg av liw »

Br (fyi), var precis inne på hemmaföräldrars forum och kikade, ditt inlägg är borta och de hotar med att anmäla det om fler inlägg kommer in... :?
Vet inte riktigt vart vi ska hitta alla som var medlemmar på det förra forumet, tråkigt om de sitter och passar på .se och inte hittar hit. :(
Linda
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
Sagomamma
Inlägg: 742
Blev medlem: sön 21 nov 2004, 19:52
Ort: Hässleholm i Skåne
Kontakt:

Inlägg av Sagomamma »

Hmmm... Eftersom jag inte ens kan komma in på forumet, så är jag nu jättenyfiken... Är det många besökare där inne, som verkar tro att de är på Anna Wahlgrens forum :?:
liw
Inlägg: 941
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 09:47
Ort: Uppsala
Kontakt:

Inlägg av liw »

Nej de har inte så många besökare. Jag tror att de flesta som använde det forumet som substitut tills detta kom upp har hittat hit. Men vi skanar ju fortfarande några stycken... :?
Linda
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
Sagomamma
Inlägg: 742
Blev medlem: sön 21 nov 2004, 19:52
Ort: Hässleholm i Skåne
Kontakt:

Inlägg av Sagomamma »

Ja, är det verkligen ingen som har någon "privat" kontakt med dessa saknade själar :?: Vi måste hjälpas åt att sprida nya sidan! Själv har jag lagt in meddelnad epå diverse barnforum, typ familjeliv.se och babyboom.se :!: Och AFF klarar det så bra på egen hand :wink: :lol:
br
Inlägg: 684
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 11:28

via pM

Inlägg av br »

Hej

Det är inte så många på forumet, men några har skrivit at tde är där i väntan på annas nya forum. Jag såg av en slump att mimmi hade registrerat sig där! Men osmarta jag tänkte inte på att det bästa är att skriva ett PM till de personer som man känner igen!! nu har jag tabbat mig och blivit utesluten genom att skriva ett inlägg om detta forum!!

Men jag kan ju fortfarande komma in och läsa
Dotter född 11/12-00
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)
J och Å
Inlägg: 1256
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 11:03
Ort: Västmanland-Norberg

Inlägg av J och Å »

Skulle jag kunna göra ngt?

Läste nyss där och de hotar med att anmäla om man gör reklam för annat forum?

/Åsa
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
J och Å
Inlägg: 1256
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 11:03
Ort: Västmanland-Norberg

Inlägg av J och Å »

Jag igen!

Läste lite på hemmaföräldrar. Flera föräldrar frågar efter Annas sida, varför får man inte tipsa? Det tipsas ju till en massa annat, ex. AP? Ngn som vet.
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
liw
Inlägg: 941
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 09:47
Ort: Uppsala
Kontakt:

Inlägg av liw »

Tror inte att det hjälper att logga in som annan användare. Fortsätter man tipsa så spårar de IP:adressen... :?
Senast redigerad av liw den lör 27 nov 2004, 23:40, redigerad totalt 1 gånger.
Linda
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
Kit
Inlägg: 830
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 18:35

Inlägg av Kit »

Min syster har försökt registrera sig, men det går inte längre att göra så...
:heart: Jag sökte en Bibel och fann Barnaboken.

:heart: Matte till minilejon som ramsas i spinn.

:heart: Det är inte för att det är svårt, som du inte vågar. Det är för att du inte vågar, som det är svårt.
Skriv svar

Återgå till "Teknisk Användarhjälp"