26 år gammal och gravid i storstaden. Inga vänner med barn och hade knappt sett ett spädbarn...

Fick Barnaboken i julklapp av min chef och lade mig direkt i träning. Tog direkt boken till mitt hjärta.

Därefter följde Mommo...ett måste att läsa.
Genom åren har Barnaboken alltid funnits vid min sida. Från standardmodellen till 6 års krisen. Sedan kom nästa lilla skrutt. Hade planerat sömnen enligt boken...men det ville sig inte riktigt. Gick upp för lite i vikt, kikhosta...allt drog ut på tiden och vid 6 månader var sömnen obefintlig för oss alla. Tittade nog på hemsidan varje dag under flera månader och bara väntade på att hon skulle bli bättre. En dag fick jag nog och skriv ett mail till Anna. Svar kom snabbt som blixten och på den vägen är det. Efter att i många månader haft två barn med kikhosta och maken borta så var det lite klent med sömn. Sekunden jag tog tag i det kändes det helt rätt och så enkelt att jobba konkret och mot ett mål. Som Anna skrev "är det någon gång hon behöver sin sömn så är det ju nu".
Jag är evigt tacksam Annas dagliga stöd under den våren när sömnen fortsatte vara obefintlig pga nya sjukdomar. Till det också en själsligt utbyte för mamman som är en sann gåva för livet.
Ops...en hel lång roman blev det.
Kram Anna och alla