Jag har en liten fråga; min käre son på fyra månader vill inte sova på eftermiddagarna. Han somnar in snabbt, sover okej den första timmen, men vaknar sedan en gång i kvarten fram till dess att det är dags att kliva upp. Varför, varför?
Vårt schema:
08.00 Morgon! Ammar sonen.
09.45 Ammas
10.00-10.45 Sover kort lur.
12.30 Amning, en slurk välling.
13-16 Lång lur. (sonen vaknar mycket!)
16.00 Ammas.
18.00-18.45 Sover kort lur.
19.00 Ammas.
20.45 Ammas, välling.
21.00 Godnatt!
Vad gör jag för fel? Vi leker och är sociala mellan måltiderna, men skrev inte ut det då det är så självklart.