Halkade in på den här avdelningen igår och är jätteglad att jag gjorde det!! Och att Irma inte hunnit bli så gammal än!
Vi har tränat ålning tidigare, typ 3x5 min/dag, men inte fattat att det är det korsvisa man är ute efter. Så lillpluttan ålar med båda armarna och båda benen samtidigt. Sen igår försöker jag stödja en fot i taget, och även hjälpa till att lägga fram motsatt arm, men hon har blivit helt galen av ilska! Nu menar jag alltså inte de vanliga frustrerade skriken som jag antagit bara är syresättande, utan illvrål rakt ner i golvet så hon skakar i hela lilla kroppen
Har tröstat på golvet och sen tagit upp henne. Tror ni att det är en vanesak eller är det för tidigt att vara på golvet? Tidigare har vi bara ålat på mjukt underlag...
Den viktigaste frågan jag har är: Vilka böcker ska vi köpa?? Jag vill beställa NU!! Gärna både "grundboken" (är det How smart is your baby?) och matte och läsböcker och allt som kan vara bra. Kan nån tala om för mig vad jag ska köpa! Är jättepepp på det här och vill som sagt börja NU!