Ramsa utan röst...........

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Manfred10
Inlägg: 2276
Blev medlem: tor 06 jan 2011, 21:19
Ort: Handsjön, jämtland

Ramsa utan röst...........

Inlägg av Manfred10 »

I helgen har hela lilla familjen varit på minisemester och bott på hotell. Dubbla resesängar till kidsen, utplacerade i det gemensamma rummet bakom varsin lång gardin. :mrgreen: Nu drabbades 3/4 av familjen, jag och barnen av superförkylningar :shock: :( . Snor, snörvel och host. Jag tappade rösten!! :shock: Gissa om jag kände mig handikappad när jag för ovanlighetens skull var tvungen att ramsa lite oftare... Nya sovsituation och kladdiga näsor, nya frågor... Fick väcka mannen som snusade i godan ro när det var så dags. Ramsa 2 gånger..... Ramsa 4 gånger.... funkade i alla fall jättebra! men det var en intressant upptäckt för mig själv, hur gör man om man inte kan tala? :roll:

Jenny

Manfred 100419
Hilding 110702
Mauritz 130208
Hildur 140903
LilloppansMamma
Inlägg: 742
Blev medlem: fre 04 feb 2011, 12:31
Ort: Västra götaland

Re: Ramsa utan röst...........

Inlägg av LilloppansMamma »

Oj då! Har aldrig tänkt att man kan råka ut för den problematiken. :lol:

Ja, hur gör man när man inte kan tala? Tyckte du redan hade en bra lösning på det hela. :wink:

:heart: LilloppansMamma
:heart:Lilloppan född 110101 :heart:

Kurstart 10 juni-2011. SS vid ~7 månader \:D/
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"