Jenny
Ramsa utan röst...........
Ramsa utan röst...........
I helgen har hela lilla familjen varit på minisemester och bott på hotell. Dubbla resesängar till kidsen, utplacerade i det gemensamma rummet bakom varsin lång gardin.
Nu drabbades 3/4 av familjen, jag och barnen av superförkylningar
. Snor, snörvel och host. Jag tappade rösten!!
Gissa om jag kände mig handikappad när jag för ovanlighetens skull var tvungen att ramsa lite oftare... Nya sovsituation och kladdiga näsor, nya frågor... Fick väcka mannen som snusade i godan ro när det var så dags. Ramsa 2 gånger..... Ramsa 4 gånger.... funkade i alla fall jättebra! men det var en intressant upptäckt för mig själv, hur gör man om man inte kan tala?
Jenny
Jenny
Manfred 100419
Hilding 110702
Mauritz 130208
Hildur 140903
-
LilloppansMamma
- Inlägg: 742
- Blev medlem: fre 04 feb 2011, 12:31
- Ort: Västra götaland
Re: Ramsa utan röst...........
Oj då! Har aldrig tänkt att man kan råka ut för den problematiken.
Ja, hur gör man när man inte kan tala? Tyckte du redan hade en bra lösning på det hela.
LilloppansMamma
Ja, hur gör man när man inte kan tala? Tyckte du redan hade en bra lösning på det hela.
Kurstart 10 juni-2011. SS vid ~7 månader \:D/