Sov gott mormor!

Guldkorn att inspireras och lära av
Skriv svar
Språttan
Inlägg: 65
Blev medlem: mån 25 okt 2010, 15:29

Sov gott mormor!

Inlägg av Språttan »

Lillasyster är kurad men inte storebror. Han har inte heller varit så delaktig i det (inte heller pappan som är borta mycket) men han ser - och lär!

Härom dagen var han hos mormor och efter lunch ville han se en film. Under tiden somnade hon till bredvid honom i soffan. Då gick han dit, klappade henne på kinden och ramsade... Himla sött tycker jag!

kram,
Alexander maj 05
Emelie sept. 10
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Inlägg: 15366
Blev medlem: mån 22 nov 2004, 22:46
Ort: Gastsjön

Re: Sov gott mormor!

Inlägg av annawahlgren »

:D Underbart :wink: :lol:

De hajar, de små älsklingarna. Och vill dela med sig av sin kunskap om hur det går till här i världen :P

:heart:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
anna
Inlägg: 4520
Blev medlem: tor 25 nov 2004, 14:23
Ort: Ulricehamn
Kontakt:

Re: Sov gott mormor!

Inlägg av anna »

:D :lol:
Det går in i det undermedvetna! :D
Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03. Driver eget grossistföretag hemifrån huset.
Språttan
Inlägg: 65
Blev medlem: mån 25 okt 2010, 15:29

Re: Sov gott mormor!

Inlägg av Språttan »

Jag fortsätter med en historia till om storebror som kan allt (?) om Shn numer tydligen. :D Han är både underbar och väldigt underhållande!

Härom kvällen kände jag mg lite hängig och gick och la mig innan honom (pappa la honom) och det är VÄLDIGT ovanligt. Då kommer han och stoppar om mig och buffar mig samtidigt som han ramsar! Visserligen blev inte effekten den avsedda för han buffade mig på bröstet ganska hårt med båda händerna (jag låg på rygg) medan han stod lutad över mig.

Jag började helt enkelt gapskratta (när jag fick luft igen) - vilket han stämde in i efter ett tag... :D =D>
Alexander maj 05
Emelie sept. 10
Språttan
Inlägg: 65
Blev medlem: mån 25 okt 2010, 15:29

Re: Sov gott mormor!

Inlägg av Språttan »

Hrm, han gjorde en solfjäder - det var därför jag hade svårt med luften... :D
Alexander maj 05
Emelie sept. 10
Skriv svar

Återgå till "Om våra Barnaboksbarn"