förslag

Här hjälper vi varandra med användartekniska frågor om forumen
Skriv svar
eefwah
Inlägg: 179
Blev medlem: ons 11 jun 2008, 15:55
Ort: malmö

förslag

Inlägg av eefwah »

jag vet inte om mitt förslag platsar här, men jag behöver bli av med tanken. så jag lämnar den här. gör med den vad ni vill :lol: .

varenda gång jag går in och läser i gästboken så ligger där en massa skräp som verkligen inte är hälsningar till anna. jag tar för givet att de som lägger upp annat än vänliga hälsningar till anna i gästboken nog egentligen hellre hade lämnat sina ord där de passar bättre och oftast är det på kackel eller på "shn". jag vet också att det längst upp på sidan står just att man ombeds respektera gästboken och just därefter tror jag att det skulle vara fint med en genväg till föräldraforum. jag tror inte folk hittar rätt, serni.

ödmjukast

ewa
mamma till flicka, född 0712, pojke, född 090410 och lillebror, född 120322.
TorsMamma
Forumets ordförande
Inlägg: 11193
Blev medlem: fre 17 nov 2006, 09:25
Ort: Stockholms Skärgård

Re: förslag

Inlägg av TorsMamma »

Hej eefwah,

Ledsen du fått vänta så länge på svar. I första hand vill jag få till länken "forum" på hemsidan som inte funkar. Detta jobbar vi på.

Sen fick jag fundera lite... Vi har några kära forumister som sitter och rensar i gästboken av just dessa anledningar och blir inbjudna till forum. Men du förstår att dessa människor som häver ur sig otrevligheter vill vara anonyma, och det får man vara i gästboken, men inte riktigt på forum, då krävs lite mera. Och det vill de inte.

Så tyvärr tror jag inte att jag lägger in någon länk i detta läget. Men jag skall ha det som fundering i alla fall och definitivt som ett härligt förslag för dessa är det ont om!

Mer förlsag välkomnas!!!! :D
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
eefwah
Inlägg: 179
Blev medlem: ons 11 jun 2008, 15:55
Ort: malmö

Re: förslag

Inlägg av eefwah »

TorsMamma skrev: Men du förstår att dessa människor som häver ur sig otrevligheter vill vara anonyma, och det får man vara i gästboken, men inte riktigt på forum, då krävs lite mera. Och det vill de inte.
hej torsmamma! jag förstår och håller verkligen med om ditt svar, men jag syftade inte på galningarna som går till personangrepp och kastar en massa skit. jag tänkte på de desperata som behöver hjälp och som ganska ofta beskriver hela sömnförloppet och avslutar med ett nödrop.

kanske en nödknapp vore bättre förresten "är du desperat - tryck här" :roll: :| :lol:

nåja
mamma till flicka, född 0712, pojke, född 090410 och lillebror, född 120322.
Skriv svar

Återgå till "Teknisk Användarhjälp"