Dagens gäst hos Malou i "Efter tio" TV4 i morgon f

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Inlägg: 15366
Blev medlem: mån 22 nov 2004, 22:46
Ort: Gastsjön

Dagens gäst hos Malou i "Efter tio" TV4 i morgon f

Inlägg av annawahlgren »

:D I dag har det varit inspelning på TV4 för programinslaget Dagens gäst i morgondagens "Efter tio" med Malou von Sivers. Och dagens gäst är då jag. Och det ska se ut som direktsändning, har jag förstått, men det är det alltså inte. 20 minuter ändå, långt - håll nu tummarna att jag skött mig ordentligt för jag kan ju inte gärna recensera mig själv. I alla fall inte innan jag sett vad det blev :wink: :lol:

Sänds alltså i morgon fredag någon gång efter kl tio i TV4.

:heart:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
miar70
Inlägg: 9795
Blev medlem: tis 31 jan 2006, 10:59
Ort: Alby, Ånge i Västernorrland
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

:D

Vad ROLIGT Anna! Jag tänkte faktist på det när jag låg sjuk förra veckan: VARFÖR får inte Anna vara gäst hos Malou??? Och så FÅR du det, tjohoo! Synd bara att jag jobbar just då, men jag är såklart helt säker på att du är briljant :D

:heart:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Jannika
Inlägg: 4934
Blev medlem: mån 09 okt 2006, 13:34

Inlägg av Jannika »

Åh, vad roligt! :D Värst vad du är i ropet just nu! :thumbsup: Näre sa du hinna vila på lagrarna, ligga på divanen och äta praliner? :wink:

Kram :heart: Jannika
Anna-Helene
Inlägg: 125
Blev medlem: mån 20 jul 2009, 15:49

Inlägg av Anna-Helene »

Vilken fantastisk, fantastisk intervju!

Anna, du är för underbar! :heart: :heart: :heart:

Så glad att fler och fler börjar inse det!

Grattis till ett fint program. Och lycka till när du får komma tillbaka! :D

Kramar! :heart:
:heart: Storebror född i februari 2007 :heart:
:heart: Lillebror född 22 maj 2009 :heart:
Anna09
Inlägg: 1597
Blev medlem: ons 17 jun 2009, 13:35
Ort: Göteborg

Inlägg av Anna09 »

Trodde det var direkt... men oavsett blev jag förvånad då på-an sa att du var med. Tittar aldrig på teve den tidpunkten, är ju alltid ute med Ester då annars. Men just idag sitter jag och gör "ärenden" på datorn - med teven på.

Det gick ju strålande! :D Härlig avslutning - nu hoppas vi att TV4 står för sitt ord och att du får komma tillbaka!!! :twisted:

SUPER!!!
//Anna
Mamma till Ester - :heart: född feb 09, kvällsmålskurad juni 09
Krisse
Inlägg: 507
Blev medlem: fre 07 sep 2007, 11:51
Ort: Södermanland

Inlägg av Krisse »

Härligt Anna! :heart:

Här är länken om fler vill se.

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debat ... tv4play.se
Emmy 080212
Rasmus 091223
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Inlägg: 15366
Blev medlem: mån 22 nov 2004, 22:46
Ort: Gastsjön

Inlägg av annawahlgren »

:D Va :?: :!: "Jag älskar två män samtidigt" :?: :!: Varför gör man en sådan rubrik - fabricerar ett sådant "citat" :?: :!: Som ju helt saknar sanningsenlighet och täckning i programinslaget :?: :!:

Jag blir så trött :cry: Precis så går det till när denna förb-de ryktesspridning föds och odlas. Inte f-n sätter sig folk och verkligen lyssnar på vad jag säger. De ser rubriken. Och så "vet" de att jag "älskar två män samtidigt". Precis som de "vet" att jag är scientolog, lesbisk, en usel mor med omhändertagna barn (som alla har tagit avstånd från mig), plus barnamörderska, ej att förglömma.

VAD SKA JAG GÖRA :?: :!: :?: :!:

En s k retorisk fråga :roll:

Tack alla ni kära :heart: :heart: :heart: :heart: för så vacker feedback :wink: :lol:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
annapanna82
Inlägg: 72
Blev medlem: tor 22 jul 2010, 14:23
Ort: Lund

Inlägg av annapanna82 »

Jag blev också mkt förundrad över rubriken! Men blåögd som jag är så trodde jag först att de hade skrivit fel...

Jag tycker iallafall att det var en mkt bra intervju du gav Anna. Jag ser fram emot att Malou skall bjuda in dig en gång till som hon sa :D
Anna
Mamma till Isak född 100621
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Inlägg: 15366
Blev medlem: mån 22 nov 2004, 22:46
Ort: Gastsjön

Inlägg av annawahlgren »

:D Tack kära du :heart:

Nu får jag härja, härja, härja för att få bort den där rubriken så att den kan bli ersatt med någonting sant.

Det tar timmar, och ingen vet (jag vet inte) om det ger resultat. Jag förstår bara inte varför jag ska behöva hålla på med sådant här.

Man kan ju tycka att jag borde rycka på axlarna och strunta i alltihop, men jag är lite för TRÖTT på sk-tprat som saknar relevans. Det skulle vara så trevligt att äntligen och till slut bli bemött med lite respekt. Jag tycker min livsgärning förtjänar det.

Killen som intervjuade mig i 2,5 tim (!) innan programinslaget skulle vidarebefordra min bittra suck till Malou. Som om HON skulle kunna/hinna ändra på DET :roll: Det tror jag ju inte, peståss :cry:

:heart:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Luvisen
Inlägg: 2744
Blev medlem: lör 02 jan 2010, 12:02
Ort: Stockholm

Inlägg av Luvisen »

Ang rubriken- den gör ju media till åtlöje i mina ögon iaf. Hoppas fler ser det så. Som du säger Anna så hänger det ju inte ens ihop med inslaget... :? Var den satt för att locka fler tittare? Eller hur fasen tänker de?

För mig får du leva precis som du vill, det förtar inte din makalösa förmåga att förstå små barn. Ville bara säga det! :heart:

Sedan tyckte jag att du var bra men jag tyckte inte Malou var så bra...faktiskt. Kanske för att du bara behöver vara dig själv. :wink: Hon var väl tvungen att kolla klockan och följa en agenda...


Kram på dig!/Luvisen :heart:
Bebispojken född 22 april 2009
Maratonkurning 26 dec 2009 - 12 feb 2010
Petite Soeur född 8 mars 2012
SM rookie
blivandemamma
Rådgivare/advisor
Inlägg: 1573
Blev medlem: tor 14 dec 2006, 21:03

Inlägg av blivandemamma »

Hej håller med Luvisen!

Du var ju glad och avslappnad. Jag tycket Malou var stel och bjöd inte alls på sig själv. Tråkigt då jag tycker hon är bra annars.

Jag bryr mig inte heller så mycket om hur folk jag tycker om lever. Alltså om man har ett sexuellt förhållande med en man, kvinna eller inte alls?!

Lite besviken på Malou som sagt men hoppas att hon bjuder in dig fler gånger som det faktiskt lät som hon ville också!

Det går ju bra nu, Anna. Skitsnyggt jobbat av Fanny i Metro med. Fler och fler som frågar hur jag gjort med mina barn för att de skall sova som folk och vara så enkla att ha å göra med. Jag tror faktiskt det håller på å bli en attitydförändring.

Anna du är min IDOOOOL, no matter what! Så det så!

Puss å kram å kärlek!

;heart:

Anna
Gammalt barnaboksbarn och mamma till
Arvid - 07
Ebbe -08
Alfred - 11
Otto 2016-08-12
Anna09
Inlägg: 1597
Blev medlem: ons 17 jun 2009, 13:35
Ort: Göteborg

Inlägg av Anna09 »

Jag hade gjort som du, Anna, jag hade inte kunnat släppa det och bara rycka på axlarna. Och det finns en anledning till det;

dina "framträdanden" i media är ju bara vinklade åt ett håll, hade det funnits
någon form av balans mellan ying och yang i det som skrivs hade man mycket lättare kunnat skita i det dåliga.

Nu fick du ju in några fina "poäng" igår i intervjun och de som tittar med lite intelligens mellan öronen, förstår ju och inser när de sett inslaget att "hon sa ju inte alls något om det där...".

MEN man kan undra varför de bjuder in. Jag slås ofta av det när det är någon intressant person, programledarna har så få frågor... det är huvudpersonens förtjänst att det sägs något vettigt. Journalisternas frågor handlar bara om det där "gottiga", som de vet att folk går igång på...

I vårt samhälle där individen skall vara i fokus, tycker jag det är mycket barnsligt att folk då inte kan få vara individualister, original och faktiskt vara den de är. Nej, man skall passa in i formen, idealen och mallen - annars blir folk jävligt (sorry, bara lite upprörd) :oops: obekväma och osäkra.

Jag tycker du är väldigt framme, Anna, att ha den typen av relation som du och Bibban tycks ha, dvs två människor som är synkade och som funkar på det själsliga planet, är framtidens melodi, framtidens familj. Vi kommer inte ha tid med könsskillnader på det sättet, och med de konflikter denna skillnad medför.

Se på Oprah Winfrey, hon har lämnat sin sambo för att "leva med" en annan kvinna, de är vänner, hon har inte "sadlat om" bara för detta.

Jag förstår dig, till fullo!

Ester satt framför datorn igår när vi såg inslaget tillsammans och skrek "Anna, Anna, Annaaa!" Sedan sa du "hallå..." i någon mening - då var det klippt... "Anna, habbå, abbå, hallåååå" :D :wink:

MEN hur går du tillväga, nu när du blivit felciterad - vad gör du då? Kan ingenting om sådant här själv... :roll:

:heart: :heart: :heart:
//Anna
Mamma till Ester - :heart: född feb 09, kvällsmålskurad juni 09
cissii
Inlägg: 1256
Blev medlem: lör 24 mar 2007, 22:10
Ort: göteborg

Inlägg av cissii »

Vad jäkla taffligt skrivet som rubrik. :(
Jag hade blivit galen om folk skulle in och rota så i mitt liv, och avkräva definitioner på förhållanden och liknande. All styrka till dig Anna :heart:

Annars tycker jag alltid du är som en sådan byäldste när du talar om människor och relationer. Synd det inte var en längre intervju, fanns massa saker jag hade velat höra mer om.

Kram och du är min idol med.
Celeste 061208 :heart: -
Världens Bästa Barn
Stilla
Inlägg: 802
Blev medlem: tor 31 jul 2008, 16:00

Inlägg av Stilla »

:D min idol med!

Såg att de har ändrat rubriken nu. Bra. Även om många läser in "har sex med" i begreppet "älskar"... Konstigt.

Och konstigt att folk tycker att de har med det att göra.

Anna, du är bäst!
:heart: Lilla s och Stora S :heart:
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Inlägg: 15366
Blev medlem: mån 22 nov 2004, 22:46
Ort: Gastsjön

Inlägg av annawahlgren »

:D Tack, ni rara, underbara :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Ja, nu blev det äntligen ändrat, efter mycket tjat, till nåot som åtminstone är sant.

Men så kom det en liten ny underrubrik på köpet:

:arrow: *Anna Wahlgren väcker känslor, är det inte kritiserade barnböcker så är det hennes speciella förhållanden. Nu är hon aktuell med ny bok.*

"Kritiserade barnböcker" :?: :!: Vilka är det :?: :!: Har jag missat något :?: :!:

Kramar och TACK, ni kära, för all värme och pepp :wink: :lol:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"