spara

Här hjälper vi varandra med användartekniska frågor om forumen
Skriv svar
Mamma till 2
Inlägg: 67
Blev medlem: tis 09 feb 2010, 14:14

spara

Inlägg av Mamma till 2 »

Hej!
Kanske en knepig fâga: Kan man under sin profil spara ett eget arkiv av trâdar? Jag har ingen skrivare till min dator och hittar hela tiden olika och bra trâdar, allt frân trots, potträning och matrecept...men hittar inte tillbaka dagen efter! Kanske kan jag spara i datorn? Hummmm är inte sâ bra pâ dator... :oops: Har ni ngt tips? Hur gör ni för att komma ihâg var allt bra stâr???
Naturligtvis, BB ska inhandlas och läsas men forumet är en annan sak! Annas (och ni andras!) direkta svar är träffande, stödjande, ibland omtumlande, bekräftande och lugnande! Vill spara!

Mamma till 2
Prinsessan juli 99, okurad
Prinsen maj 08, nykurad
TorsMamma
Forumets ordförande
Inlägg: 11193
Blev medlem: fre 17 nov 2006, 09:25
Ort: Stockholms Skärgård

Inlägg av TorsMamma »

Hej, jag gör på 2 olika sätt.

1. sparar alla trådar i "mina favoriter" i Internet explorer, i en "folder" som heter typ AW-forum och i den foldern sparar jag sen alla som länkar och ser till att de är döpta till det jag känner igen.

2. man kan markera hela tråden, kopiera och klistra in i typ "word" dokument så har man trådar i word om man så vill.

Lycka till med ditt sätt! :lol:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Mamma till 2
Inlägg: 67
Blev medlem: tis 09 feb 2010, 14:14

Inlägg av Mamma till 2 »

Tack, tack!! Ska genast pröva!

Mamma till 2
Prinsessan juli 99, okurad
Prinsen maj 08, nykurad
Skriv svar

Återgå till "Teknisk Användarhjälp"