hmmm.. var ska jag börja?
-jag är 39 år gammal (eller ung) och har levt i ett förhållande i 9 år med en hona som inte ville ha barn så det hade jag räknat bort, så vi tar den korta versionen, blev singel och träffade en annan, på distans med allt det innebär och så kom samtalet.....
-jag hade väl några veckors panikångest innan lilla fröken meddelade att det blir ingen abort, det blir en junior
-dont get me wrong, jag gillar hon som fan, men hade väl önskat att omständigheterna var bättre, men det är väl vad man gör det till och nu har väl värsta första paniken släppt och jag är glad och positiv, men fortfarande med en massa frågor som jag säkert kommer dryfta här vad det lider
har också fått ultraljudet och trots pappa ser det normalt ut och det blir en pojke
liten presentation bara
-
blivandemamma
- Rådgivare/advisor
Hej och välkommen till oss!
Börjar med att säga GRATTIS till den resa du påbörjat! Livet blir aldrig detsamma igen
Vi vill gärna höra dina tankar och funderingar. Här finns fullt av erfarenheter.
Ett råd på vägen är att införskaffa Barnaboken redan nu. Där står svar på många av de frågor du/ni nu ställer er och stöttar på vägen mot en trygg vardag med liten bebis!
Som sagt, välkommen till oss!
Anna
Börjar med att säga GRATTIS till den resa du påbörjat! Livet blir aldrig detsamma igen
Vi vill gärna höra dina tankar och funderingar. Här finns fullt av erfarenheter.
Ett råd på vägen är att införskaffa Barnaboken redan nu. Där står svar på många av de frågor du/ni nu ställer er och stöttar på vägen mot en trygg vardag med liten bebis!
Som sagt, välkommen till oss!
Anna
Gammalt barnaboksbarn och mamma till
Arvid - 07
Ebbe -08
Alfred - 11
Otto 2016-08-12
Arvid - 07
Ebbe -08
Alfred - 11
Otto 2016-08-12